“Gennemført fantastisk!”
Anmeldelse af Arhondiko

Arhondiko
Køkkener: Græsk
Anmeldt 8. august 2021

Helt fantastisk sted! Maden var virkelig god og kokken kom og spurgte om det var okay at lave ændringer i vores bestilling fordi de skulle lave mossaka til senere! Til sidst sluttede det fantastiske besøg af med dessertvin og dessert på husets regning!

Tak, G2242SImariaj

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Skøn gårdhave væk fra hovedgaden, imødekommende tjenere og dejlig mad, vi anbefaler herfra :-) Fyldte grøntsager kan anbefales samt taziki

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Getaway59210227976
Anmeldt 26. juli 2021

Rigtig hyggeligt sted, med borde på græs og en masse oliventræer. Desværre kom jeg til at bestille blæksprutte og det var slet ikke noget for mig. Min kæreste bestilte kylling og det var udemærket.. dog lidt for meget kylling i forhold til tilbehør. Deres græske salat var til gengæld rigtig god og vi drak retsina, som serveret i en lille tin kande, fik det hele til at føles meget autentisk.
Der er generelt mange katte i området, og også her på restauranten - De er søde og gør ingenting. Men hvis man ikke bryder sig om katte, er det nok ikke stedet man skal spise.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Karlakat29
Anmeldt 6. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde en skøn aften. Maden smagte godt og det var en utrolig sød og serviceminded famile der kørte stedet. Skønne og rolige omgivelser under olivinen træerne

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 645mikkelh
Anmeldt 4. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, en lille oase i naturen.
Helt sikkert et besøg værd.
Maden smagte godt og værterne var meget venlige. De kom og fik en lille drink inden vi gik hjem

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Thomas F

Rejsende, der kiggede på Arhondiko, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Arhondiko? Fortæl om dine oplevelser!