“Dejlig mad. ”

Neraida Family Restaurant
Anmeldt 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Super stemning, god mad til billige penge. Servicen i top af personale som var vedkommende og professionelle.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Kenneth R

Anmeldt 27. september 2018 fra mobile enheder

Har besøgt denne restaurant flere gange. Altid dejlig mad og meget god betjening. Altid et smil og venlig bemærkning. Kan anbefales. Man kan sidde inde, ude eller oppe med flot udsigt.

Tak, Kaj S
Anmeldt 21. september 2018

Her i den skønne sensommer besøgte vi igen Neraida, og der laves fortsat velsmagende mad af virkelig god kvalitet.

Tak, John L
Anmeldt 12. september 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte pizza, rigtig lækre stensonvnpizza og super betjening, kan kun anbefales. Super lækre tagterrasse med udsigt - i modsætning til nabo restauranter.

Tak, jorgensenfamilie
Anmeldt 11. september 2018

En dejlig restaurant med venligt personale. Portionerne er kæmpestore og man går bestemt ikke sulten derfra.

Tak, 176gill3250

Rejsende, der kiggede på Neraida Family Restaurant, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Neraida Family Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!