“Lækkert og hyggeligt”

Rustic Garden Greek Tapas & Wine
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

En dejlig restaurant med hyggelige autentiske omgivelser.
Græsk tapas, tilbereder med passion og utrolig lækkert.
Bestemt en anbefaling hvis I ønsker noget særligt .

Tak, 0KateZ

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Den bedste mad i Chania. Vi var blevet anbefalet at besøge restauranten som har en dansk ejer, der er dog intet dansk over maden. Maden er græske retter men med et twist og meget høj kvalitet. Det er græske tapas retter, som alle var meget smagfulde.
Det er retter der er lavet til at dele, hvad enten det er en salat eller lækre soulvaki af oksemørbrad. Vi besøger dem igen i dag.
Husk og bestil bord.
Tjent og ejer leverer samtidig en supermodel service .
God vin og mad til en samtidig fornuftig pris.

Tak, henriknurnberg
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad til en meget rimelig pris og faktisk billigt forhold til kvaliteten af maden. Virkelig smuk gårdhave. Klart den bedste restaurant vi besøgte i området.

Tak, 288bettinah
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted at spise. Havde all inklusive på hotellet - men havde brug for at noget ordentlig mad, og det fik vi her.
Mini burger til børnene, tapas til voksne og dem spareribs var helt fantastisk. Så det er et besøg værd.
Hvorfor ikke 5 stjerner - fordi kattene omkring stedet er irriterende, men det er en del af det græske.

1  Tak, MGreenCPH
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, flotte omgivelser i gårdhave-miljø og søde, opmærksomme tjenere. Den ene tjener var endda dansk, og der var også rigtig mange danske gæster. Maden er tapas, dvs. man vælger forskellige små retter mad, som hele bordet deles om. Alle retter var meget lækre. Vi giver ikke fem point, fordi det virkede som om, at de glemte vores sidste ret, indtil vi mindede dem om det. Men alt andet var tip-top.

Tak, heleneqvist

Rejsende, der kiggede på Rustic Garden Greek Tapas & Wine, kiggede også på

Agia Marina, Chania Prefecture

Har du været i Rustic Garden Greek Tapas & Wine? Fortæl om dine oplevelser!