“En oplevelse ud over det sædvanlige”
Anmeldelse af Restaurante Nuevo Arenas

Restaurante Nuevo Arenas
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 28. oktober 2016

Fantastisk betjening . Dagens menu 52 euro for 3 retter til 4 personer. Der er flere valgmuligheder.Meget velsmagende mad.
Alle gæster får en personlig modtagelse . Stor opmærksomhed omkring gæsterne. Værten skaber god stemning.

Tak, Jane R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad og vin, deres fisk kan klart anbefales. Servicen var i top og der var en rigtig hyggelig og afslappet atmosfære. Vi har booket bord igen og det kan også anbefales at gøre da stedet virker til at være populær.

Tak, Flaskager
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

God mad til ok penge. Vi gav 14 euro for 3 retter. Der kunne vælges mellem 4 til 5 retter til hver forret, hovedret og dessert.
Vi fik prøver følgende;
croquetas de jamon (kartoffelkugler med skinke), kold hvidløgssuppe med melon, svinemørbrad med pebersauce, lasagne, og frugtmousse, melonmousse og honningmelon til dessert. Alt var lækkert, dog består moussen af en stor del sukker, så hvis man ikke bryder sig om det ekstremt søde, så vælg den friske frugt :-)
Stedet var meget almindeligt, og ret larmende grundet sælgere, gademusikanter o. Lign. Man kunne faktisk ikke sidde særligt længe uden man fik stukket en hat eller et plastiksmykke op i ansigtet.
Personalet var yderst venlige og høflige, der var Intet at udsætte på dem, men det at man ikke kan spise to min i fred trækker stærkt ned og jeg vil derfor ikke anbefale dette sted frem for et andet.

Tak, Camilla F
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

arenas er fantastisk familie restaurant. Dejlig personlig betjening og mad i topklasse i forhold til prisen. Vi kommer helt sikkert igen og igen.

Tak, Henrik W
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Hos Nuevo Arenas fås originalt spansk køkken og alt er hjemmelavet. Der spares ikke på kvaliteten af råvarerne, der er ordentligt tilberedt. Her får du fantastiske smagsoplevelser en yderst høflig og hjertelig betjening. Hvis bare jeg kunne Spansk, så ville oplevelsen være endnu bedre.
Vi fik dagens menu, tre retter af høj kvalitet - rigtig god kvalitet og til en pris der er alt for lav.

Tak, Hendrik2670

Rejsende, der kiggede på Restaurante Nuevo Arenas, kiggede også på

La Herradura, Almunecar
Almunecar, Granada Province

Almunecar, Granada Province
La Herradura, Almunecar

Har du været i Restaurante Nuevo Arenas? Fortæl om dine oplevelser!