“Bueno restaurante”

Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2017

En dejlig morgenmad og frokost restaurant. God betjening og retter er passende i størrelse. dog burde deres fisketallerken variereres en smule. Altid dejlig udsigt over bugten og fred til at nyde en kold øl.

Tak, losdosleonespena2017

Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Meget lækker mad på denne restaurant som er placeret i bunden af stranpromenaden ud til stranden . Dagens fisk er et rigtig godt valg.

Tak, Erik J
Anmeldt 26. januar 2017

Vi ankom med et hold venner og så at man var ved at pynte hele stranden foran restauranten op til bryllup. Overbesviste om, at det var nok ikke lige I dag vi skulle spise på Vincente.
Men vi blev hentet ind og anvist et bord.
Vi fik alle super god mad og perfekt service. Jeg kan anbefale Bacaleo, en torskeret jeg har fået før på stedet.

Tak, HenrikFlygerW
Anmeldt 25. august 2015

Spiste her et par gange i ferien. Fantastisk beliggenhed hvor man kansidde med fødderne i sandet lige ud til stranden. Super god betjening. Dejlige fiskerretter og vegetar retter.

Tak, HenrikFlygerW
Anmeldt 3. august 2015

Fisken var frisk og vel tilberedt. Men de andre retter var dårlige. Grå kylling og overkogte grønsager.

Tak, Anette M

Rejsende, der kiggede på Chambao de Vicente, kiggede også på

La Herradura, Almunecar

Har du været i Chambao de Vicente? Fortæl om dine oplevelser!