“Dejligt mad, god betjening ”
Anmeldelse af Restaurant La Tartana

Restaurant La Tartana
Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 25. august 2016 fra mobile enheder

Skøn middag og dejlige omgivelser. Vil specielt nævne en dessert: nr. 1 på menuen. Bøfferne vi bestilte var dejlige møre.

Tak, Joan Marie J

Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Lækkert sted, hyggeligt og med en god udsigt. Vi havde bestilt bord i forvejen og fik en plads yderst på terrassen. Maden var lækker og spændende. Vinen i top. Alt i alt en god oplevelse.

Tak, Flaskager
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Vi nød sammen men med venner en dejlig aften og den 6 retters menu, der var spændende, lækre og gode ting. Vi sad dejligt ude på en af de mange forskudte terrasser, men synes at N340 vejen / lige nedenfor tog lidt af charmen fra stedet. Men et ok sted som kan anbefales. LWS

Tak, Lars S
Anmeldt 15. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet i 2014 og blev fuldstændig tryllebundet af udsigten og maden.
Men denne gang i 2016 blev vi desværre en del skuffet over maden der ikke holdt standarden fra 2014 vi kunne samtidig erfare at der havde været et kokke skifte.

Men stedet har stadig en fantastisk udsigt og mad der ligger et godt stykke over det gennemsnitlige man finder langs Strandpromenaden i la herradura.
Vinen kunne vi til gengæld ikke sætte en finger på og betjeningen er rar og tilbagelænet.

Tak, Anders K
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk menu, vin og champagne! Smuk udendørs spise område i forskellige niveauer og med både 'lounge' møbler og almindelig spisebord og stole. SMUK udsigt over vandet, flot indretning og sødt samt opmærksomt personale. Rigtigt lækkert sted.

Tak, trine0302

Rejsende, der kiggede på Restaurant La Tartana, kiggede også på

La Herradura, Almunecar

Har du været i Restaurant La Tartana? Fortæl om dine oplevelser!