Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (446)
Filtrer anmeldelser
446 resultater
Medlemsvurdering
63
163
107
56
57
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
63
163
107
56
57
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 446 anmeldelser
Anmeldt d. 6. juni 2016

Lost Horizon lignede et spændende restaurant besøg, ved første øjekast på afstand. Men vi blev desværre slemt skuffet.

Der var live musik, hvilket kan være lidt en balancegang på en restaurant med mange spisende gæster. Men når musikken er så høj man knapt kan tale sammen, så undre mig sig over om vi besøgte en restaurant, eller en bar. Vi endte med at rykke bord fra terrassen og ned til stranden, for at kunne snakke sammen.

Vi bestilte en salat til forret og en risret til hovedret. Der var flere ting der manglede i vores bestillinger blandt andet brødcroutoner, som vi påpegede overfor tjeneren. Tjeneren forklarede os at hun lige var startet hos restauranten, men grunden til at flere af tingene manglede var fordi de havde ændret menuen, bare ikke menukortene.
Brødcroutonerne havde de droppet fordi de tog for længe og var for komplicerede at lave selv. Da vi påtalte at man ikke bare kunne servere en ret fra menuen hvor der manglede 3/7 ingredienser, fik vi et ryk på skulderne fra tjeneren og et undskyldende grin.

Jeg kan ikke forstå at man vælger at fremvise en ret i menuen, som så pludselig bliver skåret næsten halvdelen af ingredienserne fra, fordi man mener det er for svært at producere. Så må man tilpasse en menu til kokkens egenskaber, det andet er i mine øjne tyveri. Man kan jo heller ikke fremvise en Porsche og aflevere en Fiat for samme pris.

  • Overnattede: marts 2016, rejste som par
    • Renlighed
    • Service
Tak, Kvists_billedbog
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 2. november 2014

Dejlig beliggenhed ved stranden. Værelser var rare og rene, sengen var meget komfortabel. Toilettet var tilstoppet og sinken drænede ikke på vores første dag. Men takket være Fabe, var han i stand til at ordne det med det samme. Kunne ikke bruge vandet i badeværelset til at børste vores tænder da det smagte virkelig dårligt, vi måtte købe mineralvand. Vi havde middag ved stranden og bemærkede, at tjenerne var mere opmærksomme på udenlandske gæster. Vi havde svært ved at kalde på dem for at bede om servietter og hot sauce. Maden var dog god.

Tak, redbutterfly08
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com.ph. Se original
losthorizonresort, Manager hos Lost Horizon Beach Dive Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. december 2014
Google Oversæt

Hello!

Thank you for appreciating the location of our resort and recognizing the effort of our personnel. Mr. Feab is one of the best room attendants in our resort. Like any other staff, we trained them very well to perform their duty responsibly with urgency.

In the other hand, we would like to say sorry about your experienced during your dinner. We are trying to serve our guests the best we can do, equally in first come first serve basis. We already forwarded this incident to the concerned department for immediate action. Your feedback would mean a lot to improve our services.

Thank you for taking time to review our resort. We hope to serve you better on your next visit!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 15. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Duane B, Manager hos Lost Horizon Beach Dive Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Duane B, Manager hos Lost Horizon Beach Dive Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. maj 2017

  • Overnattede: februar 2017, rejste med venner
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Duane B, Manager hos Lost Horizon Beach Dive Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser