Absalon01
København, Danmark

Smukt sted

Anmeldelse af Feudo Vagliasindi
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. okt. 2022
Et ganske særligt sted. Smukke omgivelser og en god stemning. Venligt personale, god mad og spændende vine. En drink på terrassen med udsigten til Etna er uforglemmeligt. Stedet får vores bedste anbefalinger
Dato for ophold: september 2022
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
  • Expedia.com
    1.235 kr.
4.7 km fra Feudo Vagliasindi
Gratis parkering
Turismo Rurale "Casale del feudo"
    1.3 km fra Feudo Vagliasindi
        5.2 km fra Feudo Vagliasindi
          4.0 km fra Feudo Vagliasindi
          Vis flere hoteller i Randazzo
          Anmeldt d. 14. september 2017

Dejligt beliggende sted med flot udsigt til Etna og smukt landskab.
          Dejligt stort værelse.Maden var rigtig god, ejendommens Etna vin fremragende.(Købte et par afe hans bedste flasker).Personale og ejer var meget venlige og hjælpsomme .Kommer gerne tilbage.

Værelsestip: Vælg et superior værelse.
          Dato for ophold: august 2017
          2  Tak, Steen D
          Anmeldt d. 14. august 2017

Tak Feudo - I har skabt en perle af et winery i så ufattelige smukke omgivelser og med stor respekt for jeres historie. Drømmer stadig om vores middage med front til Etna..... de dejlige ture til de nærtliggende vingårde og spændende Randazzo.

Dato for ophold: juli 2017
          Tak, Diana G
          Anmeldt d. 3. august 2014

Et fantastisk beliggende sted med super service,behagelig stemning og gode faciliteter.

Perfekt udgangspunkt for besøg til Etna (fra Nordsiden). Vi har flere gange været på Etna fra Sydsiden, men det var langt bedre på Nordsiden, da antallet af turister er langt færre.

Værelsestip: Selvom det er fristende at vælge mod Etna, er det langt bedre at have værelse ind mod bjergene pga solen. Vi havde ikke brug for aircondition - havde blot døren åben og fik den kølige friske vind ind.
          Dato for ophold: juli 2014
          Tak, WinniH_13
          Anmeldt d. 6. juli 2014

Der er ikke noget dårligt at sige om stedet her. Det er så fantastisk. Beliggenheden er så smuk, her er ro og fred og smuk natur. Personalet er hjælpsomme og meget opmærksomme. Værelserne er rene og behagelige. Som sagt et skønt skønt sted, som varmt kan anbefales. Har været der 2 gange 😃

Værelsestip: Værelserne ud mod terrassen er skønne, fordi man står op om morgenen og det første man ser er Etna
          Dato for ophold: juli 2014
          Tak, PiaHansen
          Anmeldt d. 22. juli 2013

Super sted. Tæt på vinmarker. Direkte udsigt til Etna. Suveræn betjening. Dårlig aircondition, som aldrig kom til at virke. Meget personligt sted, hvor vi følte os meget velkomne. Der mangler god guiding i forholdtil udflugter og lignende, og stedets engelskkompetencer er ringe.

Dato for ophold: juli 2013
          1  Tak, JakobL626