“Velsmagende mad”

Køkkener: Middelhavsområdet, Moderne, International
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. september 2017

Jeg besøgte stedet til frokost, efter at have læst om restauranten på TripAdvisor.
Der var plads udenfor og vi fik bestilt drikkevarer med det samme.
Umiddelbart så menuen lidt gennemsnitlig ud, der var ikke noget der sådan skreg til min indre sult, men vi blev godt overraskede over, hvor velsmagende maden var og hvor godt de havde kredset om at anrette det.
Vi bestilte "Beef skewer" og grillet courgette med ost til forret. Begge retter smagte fuldstændig fantastisk. Super smukt anrettet. Velstegt kød og virkelig lækre valnødder til. Til hovedret bestilte vi Ceasar salat og Centric salat (salat med gedeost). Endnu engang overraskende lækkert, velsmagende og velanrettet. Det eneste at pointere var, at der var alt for meget dressing på min Ceasar salat, men det er jo en smagssag.
Tjenerne var søde og opmærksomme.

Dato for besøg: september 2017
Tak, taniarosani

Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad, rigtig god og venlig betjening og tempereret vin! Lækkert udvalg. Vi kan absolut anbefale denne restaurant.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, rikkedaugaardj
Anmeldt 17. juni 2017 fra mobile enheder

3 veninder på tur til Pollenca - vi fandt dette sted på TripAdviser og tog afsted. Der var ingen pladser udenfor (husk at reserverer inden i ankommer), men god med plads indenfor. Fra vi fik menuen til vi havde besluttet os, gik der 5 minutter. Herefter ventede vi 15 minutter på at en tjener kom og tog imod bestillingen, men det skete ikke. Vi forlod stedet uden mad :(

Menuen så fantastisk ud, men den nåede vi jo ikke at smage på.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Sara K Z
Anmeldt 16. juni 2017 fra mobile enheder

Havde læst om denne restaurant på trip advisor og havde glædet os meget til besøget. Der var plads og vi fik et bord med det samme, men blev aldrig betjent efterfølgende. Vi ventede i 20 min efter vi havde fået menuen og prøvede forgæves at få tjenernes opmærksomhed. Dem var der rigeligt af. Til sidst rejste vi os op og gik.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, SarahJ458
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Dette er stedet at tage hen, hvis du elsker mad, der virkelig er blevet kælet for. Priserne er overkommelige.
Restauranten serverer klassiske spanske retter, der er blevet moderniseret en smule.
Jeg fik tapas med andelever (og nej, den er ikke fed og ulækker som gåselever) og pulpo a la gallega. Begge serveret på brød som pintxos. Det var tydeligt at smage at kokken vidste, hvad han havde gang i!
Kan varmt anbefale at spise her, men husk at bestille bord, da andre også har fundet ud af at det er godt ;)

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, 935sift

Rejsende, der kiggede på Centric, kiggede også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du været i Centric? Fortæl om dine oplevelser!