“Super dejlig mad”

La Cabana
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 21. september 2018

Vi har igen været og spise på La Cabana, igen en super dejlig oplevelse. Rigtig dejlig mad og super dejlig og professionel betjening. Det skal opleves og kan kun anbefale dette dejlige sted.

Tak, knn400

Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Det er anden gang vi besøger La Cabana. Første gang var succes, selv om vi måtte vente på et bord.
Denne gang var endnu bedre. Hurtig og effektiv betjening. Og maden tæt på fantastisk. Så meget smag smag smag. Uanset om det var kæmperejer, blæksprutte, kødboller eller tomat med gedeost, var de alle utrolig velsmagende. Helt sikkert at vi besøger La Cabana hver gang vi er i Puerto de Pollenca.

Tak, Juulle
Anmeldt 21. april 2017

Her fås et rigt udvalg af traditionelle spanske tapas - meget veltillavede og fra forskellige egen af Spanien

Tak, Søren S
Anmeldt 4. maj 2016 fra mobile enheder

Virkelig god klassisk tapas serveret i traditionelle små lerskåle. Der kan vælges mellem tapasmenuer for 2 pers. eller enkeltstående tapasretter - nogle af disse både som små rattet (tapas) og større portioner (raciones). Lige som jeg kender den fra mine spanske venner og diverse andre tapasbarer (altså dem, hvor de lokale kommer).
Personalet var sødt, men betjeningen var desværre lidt langsom, men det var det eneste minus.
Kan klart anbefales, men måske ikke stedet at tage hen, når man er kritisk sulten ;-)

Tak, 935sift
Anmeldt 21. august 2015

Fik 5 tapas til deling, og det passede fint. Fint udvalg af fisketapas. Betjeningen er meget ung, og ved ikke så meget om mad/vin og blev hurtigt forvirrede når der var travlt.

Tak, Birgitte M

Rejsende, der kiggede på La Cabana, kiggede også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du været i La Cabana? Fortæl om dine oplevelser!