“Rigtig hyggelig perle i PP”
Anmeldelse af Swing Restaurante

Swing Restaurante
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig gid restaurant i PP. Fik en rigtig gid paella. Kan varmt anbefales at gå en tur væk fra byen og spise her.

Dato for besøg: august 2018
Tak, LarsPeder

Anmeldt 16. august 2018

Vi besøgte Swing igen i år, og det var lige så godt som sidst. Havde booket bord til 7. Da vi ankom var bordet klar. God og service mindet betjening. Maden er super. kan klart anbefales. Deres Paella er fantastisk......

Dato for besøg: august 2018
Tak, JBN68
Anmeldt 26. september 2017 fra mobile enheder

Fik fx skøn paella, god børnemad og god fisk. Venlig betjening og masser af mad. Alle ved bordet var glade.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Peter F
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har været i Port de pollenca 7 gange , og har spist mange steder .
Vi spiste her for første gang iaften og må sige det er det bedste sted vi har prøvet. Servicen og maden var outstanding. Kan varmt anbefales....

Dato for besøg: juli 2017
Tak, JBN68
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Har spist to gange på denne restaurant på denne ferie, og begge gange var maden til ug. Personalet var imøkomme og nærværende selv om de havde travlt.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Claus C

Rejsende, der kiggede på Swing Restaurante, kiggede også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du været i Swing Restaurante? Fortæl om dine oplevelser!