“Microovns mad”

Skavlen Restaurant
nr. 1 af 11 Restauranter i Øyer
Køkkener: Norsk
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi plejer at drikke vores cacao her, og i år vil spise varm mad på områdets restauranter/spisesteder.
Betjening findes som sådan ikke her, da det er efter cafeteriaprincippet - du bestiller og betaler, og henter selv maden når din nummerdims bipper. Fint nok.
Havde bestilt dådyrsgullach.
Det var bestemt ikke frisk tilberedt mad. Maden var smålun, og tydeligvis opvarmet i microovn - den var lunest I midten, og blev koldere ud mod kanten af talkerkenen.
Smagsmæssigt so so.
For en cafeteria havde jeg gerne givet 3,5 til 4, men med halvkold varmemad må det blive til 2.

Tak, rws71

Anmeldt 18. januar 2020

Skavlen er et godt sted til frokost og pauser.

Maden er af god kvalitet og betjeningen funger godt. Prismæssigt er vi i den høje ende.

Tak, flemmings2013
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Flot, hyggelig og lækker mad.
Der er travlt og mange mennesker, men det skyldes både udsigten, indretningen og den virkelig gode mad, de serverer.

Helt klart det bedste sted at spise efter min mening. :-)

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Annika L
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Hvis du kan li tynd pizza bør du bestille pizza her! Vi synes de var gode selvom de var tynde. God smag! Burgeren var okay, men kartoffelbådene smagte gamle, som om de var varmet op igen og dressingen smagte også underligt!!
Fantastisk udsigt, godt med udendørsmøbler, hyggeligt indendørs, MEN (desværre) alt er dyrt!
For dyrt. Plus for gratis vand

Dato for besøg: februar 2017
Tak, PiaDyberg
Anmeldt 21. marts 2016

Stoppede her to gange på min skiferie, den ene gang for at nyde solen og en kop kakao. Den anden gang var vi inde at få en Burger. Ikke samme kvalitet som cafeburger hjemme i Danmark. Her bruges franskbrød og en lav kvalitets bøf. Men det smagte udmærket. Hyggelig stemning, man kan både sidde inde og ude. Ideel til en hurtig pause fra pisten, familievenlig med legeplads lige om hjørnet.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Anders L

Rejsende, der kiggede på Skavlen Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skavlen Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!