“Mad som smagte.. ”

Køkkener: Norsk, Fastfood
Velegnet til: Familier med børn
Velegnet til: Familier med børn
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Har været her ad flere omgang.
Først: varm cacao med en kæmpe kanel snegl til
Andet: fik en brugermenu bestående af sødkartoffel pommes-frites og pulled pork. Kan kun sige, at det bestemt smagte ganske lækkert. Godt krydret med en lækker sauce, og burgerboller der faktisk funger.
Sødkartoffel pommes-friteserne var helt i vinkel, men med samme mangel her som alle andre steder heroppe - ingen mayo!
Lokalet og placering helt fantastisk.
Et flot 4-tal herfra.

Tak, rws71

Anmeldt 13. marts 2017

Skønt sted på toppen at komme til på ski, skønt at komme derind til en gnitrende pejs,
varm cacao med rom så er man klar til hjemturen.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, kjel2412
Anmeldt 1. januar 2017 fra mobile enheder

Vi tog et kakaostop på Gaiastova med kage til. Hyggeligt sted, god kakao, god chokoladekage, god kanelsnegl!
Vi fik varmen, fornyet energi og var klar til et par timer mere på løjperne.
Eneste lille minus var ekspedienten som ikke forstod bestillingen som derfor blev over 3 x visa kort betaling. Kan selvfølgelig være mit dårlige norske sprog :-)
Klart et besøg værd!

Dato for besøg: december 2016
Tak, MichaelBoeeck
Anmeldt 21. marts 2016

Var på langrend med lærerseminariet i Hafjell, på vores tur rundt i den smukke natur havde vi et pit stop på Gaiastova Restaurant, hvor vi fik en Kakao og kunne kigge rundt i den fantastiske rum. Meget flot udsmykket i en blanding af riddersal og trofærum. Sød betjening, selvfølgelig med norske priser, lækker pejs, bløde læder stole og højt til loftet. Der er dog også tilladt blot at sætte sig ind og få pusten igen. Bestemt et besøg værd, også blot for at se den flotte indretning.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Anders L
Anmeldt 7. marts 2016

Hyggelige lokaler med skøn flammende pejs i hyggestuen, dejlig kakao med rom gør man er klar til ski resten af dagen.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, kjel2412

Rejsende, der kiggede på Gaiastova Restaurant in Hafjell, kiggede også på

Har du været i Gaiastova Restaurant in Hafjell? Fortæl om dine oplevelser!