“Bedste smag og god stemning.”
Anmeldelse af Taverna Kamara

Taverna Kamara

Restaurant Kamara. Her fik vi de bedste hjemmelavede græske retter. Med grøntsager og krydderurter fra egen have.
Jeg kommer helt sikkert igen. Denne restaurant er glæden ved at holde ferie.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 824mariannej

Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Og det forstår man godt når man smager deres Kleftiko..... Mums!!
God standard og rimelige priser.
Bestemt et besøg værd!

Tak, Kenneth K
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Spiste der hele ugen. Meget god betjening. Hyggeligt og meget bæredygtigt, at grøntsagerne dyrkes i restaurantens egen have, som man kan kigge ud på. Sjovt for børnene at se bla. melon og aubergine vokse.

1  Tak, sidseg2019
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Super lækker mad og perfekt betjening. Et sted vi helt sikkert besøger igen. Ved første øjekast virker stedet larmende, men gør jer selv den tjeneste at se bort fra det og nyd i stedet atmosfæren og den fantastiske mad

1  Tak, PiaC166
Anmeldt 4. juni 2019 fra mobile enheder

Vi bar her første gang for tre år siden. Deres gode gyrospita er stadig i særklasse. Og de er kun steget 30 cent siden sidst.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, bhjuul

Rejsende, der kiggede på Taverna Kamara, kiggede også på

Har du været i Taverna Kamara? Fortæl om dine oplevelser!