“Lækkert mad og flink betjening.”
Anmeldelse af Cafe Tropical

Cafe Tropical
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Lækkert mad og flink betjening. De manglede papir på toilettet og havde ikke noget, folk gik op i baren efter servietter. Vær opmærksom på at der ikke kan betales med kort.
Kommer dog gerne igen.

Tak, TrinePlet

Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Det er et meget lækkert sted med rigtig lækker mad. Vi spiste morgenmad, det er en tand dyrere end andre morgenmadssteder, men det er det værd! Lækkert og friskt!

Dato for besøg: december 2019
Tak, ibenb2017
Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig fint sted hvor man med sikkerhed alle finder noget man kan lide. Vi var 13 afsted og der var noget for enhver smag. De serverer både vegansk, vegetarisk, glutenfrit, burgere, wraps, morgenmad og meget mere.

Det eneste minus var, at selvom vi havde været inde og bestille bord, så havde de ikke dækket op og foreslog at vi kunne sidde ved to borde. Det syntes vi ikke om, så de fandt en løsning på det, så vi kom til at sidde sammen.

Et besøg værd, rigtig lækker mad!

Dato for besøg: december 2019
Tak, 641nadiaf
Anmeldt 13. maj 2019 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her i dag og det er helt klart det bedste mad vi har fået på Koh Lipe. Hjemmelavet Tortilla Chips som var sprøde med en dejlig guacamole og pico gallo til. Quesadillaen var perfekt krydret med lækker kylling og smeltet ost i. Også var der gratis koldt vand. Personalet var super søde. Dette sted skal prøves!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, sofieschon
Anmeldt 8. marts 2019 fra mobile enheder

Super dejlig og ikke mindst sund frokost - Vil klart anbefale deres Boho Bowl. Jeg fik en detox juice hertil.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 888rikker

Rejsende, der kiggede på Cafe Tropical, kiggede også på

Har du været i Cafe Tropical? Fortæl om dine oplevelser!