“Alt for dyrt…”

Tang Bistro
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Var afsted med mit barnebarn og jeg havde glædet mig til vi endelig skulle have frokost.
Mødte en noget uengageret medarbejder ved kassen, der var ikke meget venlighed at hente der.
Da vi fik sat os kom en medarbejder (igen en uden venlighed) og spurgte om jeg havde Coronapas - hvilket jeg havde, måden det blev spurgt på var som om man var gået ind uden at betale…
Jeg ved at disse ting skal være på plads, men der er mange måder at gøre det på! Og der stod ingen og bedte om det da jeg gik ind.
Maden er ok, men alt for dyr. Fik 3 fiskefrikadeller med en klat remoulade svarende til en 2-krone. Bestilte aioli til mine fritter - den var smagsløs.
Ikke den bedste oplevelse…!

Tak, mettes38

Anmeldt 3. august 2021

Vi stod først i kø omk. 15min for at bestille mad og derefter ventede vi minimum 45min på maden. Mad og drikke er dyrt men okay.

Tak, KatrineRaae
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Kyllingeburgeren var en katastrofe. Det var sådan en smagsløs, usaltet, ulækker ting fra frost og var helt anderledes end på billedet. Vi spiste halvdelen for ikke at sulte, men så kom kvalmen til gengæld. Det var rædselsfuldt og ingen “kok” kan have smagt på den mad og stadig sendt den ud.

Tak, T6229MQmichaelh
Emilie_Marketing, Markedsføring hos Tang Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Kære Michael,

Tak for din feedback. Vi er kede af at høre om din oplevelse hos os. Vi har givet information videre til køkkenet, så vi kan øge niveauet. Skulle en situation som denne opstå igen en anden gang, må du meget gerne give vores personale besked, så de kan løse det med det samme.
Vi vil meget gerne byde jer indenfor næste gang I besøger Den Blå planet, send os en mail på info@restaurant-tang.dk så koordinere vi der.

Venlig hilsen,
Emilie

Anmeldt 11. februar 2020

Jeg har spist et halvt dusin gange på Tang. Jeg søger nu retter på deres spisekort, det er svært at ødelægge. Det er endnu ikke lykkedes mig. Og ligesom jeg ikke troede, det kunne blive ringere, har de nu sænket standarden for stedet mærkbart. De godt nok altid forfjamskede tjenere er nu degraderet til afryddere, og menuen er reduceret til en håndfuld retter. En burger til kr. 135,- var tør, uden smag og langt under hvad man får for en tyver fra McD. De medfølgende "fritter" var fine, også selvom jeg havde fravalgt lidt dyppelse til kr. 5,-.
Et sørgeligt eksempel på en seværdighed, som forspilder chancen for at gøre deres spisested til en del af oplevelsen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Phnyx
Anne_Marketing, Markedsføring hos Tang Bistro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Kære Kim,
Vi er kede af at høre om din oplevelse, og at vi ikke levede op til forventningerne. Det er naturligvis ikke hvad vi ønsker. Din feedback er vigtig for os, og den er givet videre til personalet.
Vi vil meget gerne bede dig om, at sende en mail til info@restaurant-tang.dk så kan vi sammen finde en løsning og byde dig indenfor igen.
Skulle der opstå en situation igen en anden gang, må du meget gerne gøre personalet opmærksomme på det i situationen, så vil de gøre deres bedste for, at imødekomme jer og løse situationen.
Igen, tak fordi du har taget dig tid til at give os feedback.
Venlig hilsen,
Emilie

Anmeldt 16. juni 2019

Deres mad i cafen er ikke set værd især ikke til de høje priser og lavt udvalg. Min søn fik en bolle med ost og smør, det var spækket med kerne især fra græskar, vi gik op for at høre vi kunne få en anden, fik lovning på franskbrød efter 15 min kom de med en glutenfri bolle hvilket også var fint, men der var mange allerede færdig med at spise. Der Sodavand koster 30 kr for en dåse med 33 cl i, 50 cl vand kostede 20 kr.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, MetteV183

Rejsende, der kiggede på Tang Bistro, kiggede også på

Tårnby, Tårnby Kommune
Tårnby, Tårnby Kommune

Har du været i Tang Bistro? Fortæl om dine oplevelser!