“Fantastisk sted”
Anmeldelse af Makkaroni

Makkaroni
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 13. august 2021

Det her sted, det ligger total mærkeligt i en faldefærdig bygning og man tænker, er det het en restaurant? Men ja det er det!

Faktisk er det her alle de lokale grækere tager hen med jeres familie. Det er ihvertfald min oplevelse.
Da vi var træt af all inklusive gik vi lidt på goggle og fandt denne perle.

Vi har spist der 2 gange under denne ferie og havde vi stiftet bekendtskab med den før, havde vi gerne spist der hele ugen

Ægte italienske pizzaer og virkelig skønt personale! Det må du ikke snyde dig selv for hvis du er på Rhodos

Deres teramisu er super lækker og virkelig lækker pizza og pasta.

De Bedste anbefaleringer herfra

5 ☀️ Med pil opad herfra

Tak, V8261UEkarinah

Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Lækker pizza og pasta til billige penge. Rigtig god service og meget behageligt personale. Jeg vil helt klart anbefale stedet.

Tak, Discover11351833752
Anmeldt 24. september 2020 fra mobile enheder

Maden og service upåklagelig! Lækre pizzaer fra ægte italiener og pizza sten ovn.
Der var også en del lokale spiste der Og lokale italienere.
Beliggenheden er lidt ved siden af, men dog stadig med havudsigt.
4 1/2 stjerne!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Wonderkedde
Anmeldt 10. oktober 2019

Gå ikke forbi, gå ind og få den bedste pizza uden for Italien... hvis du har været i Italien og kan lide deres mad så er denne restaurant et besøg værd. Vi fik pizza og hold op de var gode.

Umiddelbart ikke et sted man ville gå ind uden en anbefaling. Men gør det. Dem der har stedet er italienere og laver rigtig italiensk mad.

Vi følte lidt vi var på besøg hos en italiensk familie med flere generationer der bruger restauranten som deres hjem.

Vi kommer her gerne igen

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Morten S
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig god super sprød pizza helt sikkert værd at gå efter. Hyggelig Rhodiansk stemning og billigt. Lokal rødvin man kan vælge imellem tør eller sød, vi fik kold sød rødvin og den var helt fin.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, martydunke

Rejsende, der kiggede på Makkaroni, kiggede også på

Har du været i Makkaroni? Fortæl om dine oplevelser!