Anmeldt d. 4. august 2021

Hotellet er rimelig pænt og rent, fremstår ikke helt moderne længere da flere faciliteter er ved at være lidt slidte, så reelt kun 4 stjernet. Maden er ordinær og ikke prangende, men trods alt ok. Ringe underholdning på hotellet. God og hyggelig strand. Pools for små selvom mange, men flot udsigt på resort. Rengøring kun 5 udaf 7 dage. All inclusive koncepter totalt overpriced ifht. value for money. Bergrænset Spies service, man kan lige så godt selv booke fly og andet hotel og få bedre oplevelse for pengene. Sun alliance flyselskab dog med dejligt nye fly.
Hvis det er Spies charter koncept anno 2021, så kan jeg godt forstå at flere og flere selv bestiller fly og hotel, da et charterselskab blot et fordyrende mellemled som ikke tager service seriøst som for 5-10år siden når vi rejse med Spies.

Værelsestip: Vælg ikke de gamle slidte bygninger
Dato for ophold: juli 2021
Tak, thoreringgaard
Anmeldt d. 10. oktober 2020

Boede i en total istandsat Royal Pool lejlighed. Kan kun anbefales. Vandet i poolen var dog noget koldt.
Rengøringen perfekt.
Havde valgt All incl. Set i forhold til andre Sunwing/Sunprime er det nok lidt dyrt. Der er ikke noget at udsætte på maden og når man så får 2 dage hvor man spiser i Fino (Costas i disse tider) er det fint.
Der er dog ikke meget hygge i buffet restauranten, nogle steder så mørkt man knap kan se hvad man spiser.
Sikkerheden omkring covid 19 er i top. Nok bedre end hjemme på danske hoteller.

Check in på hotellet og den direkte tur fra og til lufthavnen er bare et plus.

Rejser man som "ældre" og ønsker fred og ro, er det ikke stedet. Det er klart et rigtig godt og hyggeligt familie hotel.

Man kan sagtens gå ind til Rhodos by. En rask lille 5 km tur, som kan gåes via vandet når man kommer hen til Lidl.

Man skal forberede sig på at skulle gå lidt eller taxa hvis man ønsker at spise udenfor hotellet.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, Piv007
Anmeldt d. 26. september 2020 fra mobile enheder

Et utroligt skønt sted hvor der ikke er særligt mange mennesker pga corona. Der er stort set kun danskere på hotellet. Hygiejne er i top og man føler sig i trygge hænder. Buffet bliver serveret - man peger på det man ønsker og de fylder på tallerkenen. Venligt personale alle steder. Dejligt med en ferie væk fra danmark. Vi kommer gerne tilbage, også i en corona tid.

2  Tak, 804tinaj
Anmeldt d. 21. september 2020 fra mobile enheder

2 gang vi er der og igen succes så alt spillede perfekt og corona og Mette fup var på lang afstand ,så vi lænede os tilbage og nyd det hele i fulde drag og service fra personalet var igen i top .
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

3  Tak, S5645QVthomasf
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Lullu og Bernie holder stadig!!! Konceptet stadig skarpt og børnevenligt. Vi var her under Corona og der var 130 danskere på et hotel med plads til 3000 Føltes lidt underligt men alle gjorde sit med hygiejne og for at få stemning,
Rigtig dejlig hotel,lækker ferie med masser af sol

4  Tak, Metmoe