“Kvalitetsmad”

Køkkener: Filippinsk, Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 23. maj 2017

Vi fik en lækker middag, alt i bedste kvalitet. Aiolien til hvidløgsflutene smagte skønt kraftfuld og hjemmelavet. Min mands fisk var tilberedt perfekt og ligeså grøntsagerne (han talte faktisk om denne ret resten af dagen) Mine friterede ansjoser var sprøde og saftfulde, og heldigvis blev vi fristet over evne til at afslutte måltidet med hjemmelavet creme brulle'. Vi fik en rigtig god flaske rose til og en flaske vand, og gav 500 D.kr. Udsigten er formidabel og serveringen hyggelig med et skønt stænk af humor. Håber vi kommer tilbage dertil igen

Tak, Inge A

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Spiste der 2 gange på vores ferie.
Bedste restaurant i byen med god spanske retter og hyggelig stemning med god udsigt over havnen.
Fik deres paella, tapas og lam super god og et besøg hver.

1  Tak, Jacob C
Anmeldt 19. september 2015 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig havnerestaurant. Superbetjening i hyggelig omgivelser med udsigt ud over havnen. Vi fik båd fiske- og kødretter og alt var superiorden

Tak, Joachim F
Anmeldt 9. august 2015 fra mobile enheder

Vi var 6 og fik forskellige retter tapas , frisk fisk og vegetar mad. Alt smagte virkelig dejligt og de 2 tjenere var hjælpsomme . hyggelig og det var dejligt afslappende. En god oplevelse kommer gerne igen .

Tak, Niels A
Anmeldt 21. juli 2015 fra mobile enheder

Skulle bare lige på et hurtigt restaurantbesøg og faldt over denne lille perle. Fik en fantastisk paella og ungerne fik... Ja ok... Gode burgere. Betjeningen var nærværende og ganske humoristiske :) et lille tip. Bestil bord ud til havnen. Det er ikke mange borde med udsigt og det giver lige den sidste stjerne.... Og hey. Deres oliven, brød og aioli er det bedste vi fik på de 14 dage vi var det - suverænt bedste.

Tak, Michael_Gron

Rejsende, der kiggede på Rafael y Flora, kiggede også på

Porto Petro, Mallorca

Har du været i Rafael y Flora? Fortæl om dine oplevelser!