“Indisk restaurant med vestlig mad”
Anmeldelse af Goa Indian Restaurant

Goa Indian Restaurant
nr. 4 af 102 Restauranter i Mui Ne
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Venlig og god betjening. Meget mad at vælge imellem både indisk og meget andet. Maden kom hurtigt og det var ikke nogen problemer.

Tak, NannaKir

Anmeldt 21. januar 2020 fra mobile enheder

En af de bedste indiske restauranter i Sydøstasien! Billige priser og god service. Kan varmt anbefales

Tak, kevindk2
Anmeldt 13. januar 2020 fra mobile enheder

Vi ville prøve noget andet.. Vi har spist Vietnamnesisk mad i 14 dage og skulle prøve noget andet mad. Vi elsker Indisk mad.. Så derfor ville vi prøve Goa. Roti brød og Nan brød var super lækker. Vores butterchicken var god.. Manglede lidt rosiner og mandler i. Og prawns i cyrry manglede salt..

1  Tak, Ulla C
Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Vi spiste et lækket måltid til rimelige priser. Servicen var god og atmosfæren i restauranten var behagelig

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, annaliv2019
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Maden vi fik var super velsmagende og personalet var meget venlige. En anbefaling herfra, hvis man søger velsmagende mad der mætter til en fornuftig pris!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Signelynglund

Rejsende, der kiggede på Goa Indian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Goa Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!