“Aflyst fly”
Anmeldelse af SunExpress

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk service! Hurtig og venlig svar pr. tlf. Har fået vores penge retur efter et par dage. Tusind tak! Elena

Rejsedato: juni 2020
Tak, Elenafuture1

Anmeldt 19. juni 2020

Min rejse til Tyrkiet blev aflyst a f selskabet pga. Corona. Nu vil de ikke betale pengene tilbage. De svarer ikke på mails og hvis jeg ringer er jeg nr. 29 i køen, for så at blive smidt af igen. Virkelig dårlig stil.

Rejsedato: juni 2020
Tak, susankS4202AR
Anmeldt 13. maj 2020

De aflyser dit fly, de beder dig ringe hvis du skriver mail til dem, så er der en der vil have penge for at give dig en anden afgang, når du så siger det er ulovligt, siger han det er et tyrkisk selskab og i henhold til tyrkiske regler er det lovligt. har fløjet med dem mange gange og har været rimelig tilfredse med det. Så pas på hvis vil bestille biletter ved dem

Rejsedato: maj 2020
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, flemmingk2019
Anmeldt 8. maj 2020 fra mobile enheder

Flyselskabet har ingen mail. Address. Intet telefonnr.
Service telefon i udlandet som du kan ringe til, 787 72 825 sprog kun Engelsk, Tysk eller Tyrkisk.
Her sidder en skolet person, som først forsøger at få dig til at annullere billet. Du får så ca. Kun en tredjedel retur. Når det ikke går vil han give dig en voucher, på beløbet gældende til slut juni 2021.
Vil ikke gøre andet. På trods af at de er forpligtiget til at betale penge retur.
Vil ikke oplyse dig andre telefoner eller en mailadres
Der er pt. Ikke anden mulighed for kontakt til Sunexpress. Kun hvis du skal booke billet. Altid åben for at modtage det fulde beløb. Går selvfølgelig videre med sagen. Om ikke andet gå retur til banken, hvis betalt med kort.

Rejsedato: maj 2020
1  Tak, henrikholmj
Anmeldt 28. december 2019

Fint Boeing 737 fly - vingerne minder meget om Boeing 737-8 MAX. Næsten intet turbulens, hvilket selvfølgeligt er dejligt.

Rejsedato: juli 2019
    • Sædekomfort