Min rejse til Tyrkiet blev aflyst a f selskabet pga. Corona. Nu vil de ikke betale pengene tilbage. De svarer ikke på mails og hvis jeg ringer er jeg nr. 29 i køen, for så at blive smidt af igen. Virkelig dårlig stil.
Min rejse til Tyrkiet blev aflyst a f selskabet pga. Corona. Nu vil de ikke betale pengene tilbage. De svarer ikke på mails og hvis jeg ringer er jeg nr. 29 i køen, for så at blive smidt af igen. Virkelig dårlig stil.
2-6 af 2.263 anmeldelser
De aflyser dit fly, de beder dig ringe hvis du skriver mail til dem, så er der en der vil have penge for at give dig en anden afgang, når du så siger det er ulovligt, siger han det er et tyrkisk selskab og i henhold til tyrkiske regler er det lovligt. har fløjet med dem mange gange og har været rimelig tilfredse med det. Så pas på hvis vil bestille biletter ved dem
Flyselskabet har ingen mail. Address. Intet telefonnr.
Service telefon i udlandet som du kan ringe til, 787 72 825 sprog kun Engelsk, Tysk eller Tyrkisk.
Her sidder en skolet person, som først forsøger at få dig til at annullere billet. Du får så ca. Kun en tredjedel retur. Når det ikke går vil han give dig en voucher, på beløbet gældende til slut juni 2021.
Vil ikke gøre andet. På trods af at de er forpligtiget til at betale penge retur.
Vil ikke oplyse dig andre telefoner eller en mailadres
Der er pt. Ikke anden mulighed for kontakt til Sunexpress. Kun hvis du skal booke billet. Altid åben for at modtage det fulde beløb. Går selvfølgelig videre med sagen. Om ikke andet gå retur til banken, hvis betalt med kort.
Fint Boeing 737 fly - vingerne minder meget om Boeing 737-8 MAX. Næsten intet turbulens, hvilket selvfølgeligt er dejligt.
Forventeligt som et charterfly. Til tiden men ikke meget plads mellem sæderne. Dog lidt mere plads i flyet på vej hjem. Luften i flyet på vej retur var dog så tør at jeg havde mén i flere dage efter at vi var kommet hjem.