“Direkte flyvning til lavpris”
Anmeldelse af Wizz Air

Anmeldt for 8. december 2017

Første kontakt med dette fremstormende lavprisselskab. At blive oprettet som kunde før du kan bestille rejsen, rabatpolitikken og andre måder at bestille og checke ind på end jeg er vant til, kan virke omstændeligt; men det virker.
Flyet var nyt, dygtig kvindelig kaptajn og serviceminded crew.
Alt i alt en god oplevelse til lavpris.

Tak, moelgaardrowley

Anmeldt for 6. december 2017 fra mobile enheder

Man kommer fra a til b. Priserne er meget rimelige. Fine rimeligt nye fly. Venligt personale. Fint udvalg af mad og drikkevarer.

Tak, Per J
Anmeldt for 23. oktober 2017

Rejste med Wizz Air via Momondo. Bestilte billet Billund-Tel Aviv, fik tilbudt med mellemlanding i Bukarest. Efter køb blev jeg gjort opmærksom på at man selv skulle checke bagagen ind igen i Bucharest. Dette gjorde oplevelsen til en èngangs oplevelse. Fly, service på fly var rimelig, men oplevelserne i Bucharest kl. 01.00 mandag morgen kunne vi godt have været foruden.

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, sol2pdv
Anmeldt for 17. september 2017 fra mobile enheder

Venner af familien sidder pt strandet i Billund da deres fly hjem er blevet aflyst. Selskabet vil kun betale for overnatning, hvis de vil flyve med samme selskab hjem, hvilket først sker tirsdag eller torsdag. Jeg tror aldrig jeg har hørt om så dårlig service før. Ville have givet 0 eller stjerner i minus, men 1 stjerne var det laveste.

Tak, Sara L
Anmeldt for 5. september 2017

Der var så lidt plads, at en gennemsnitlig dansk mand bogstavelig talt sad klemt fast mellem ryglæn og sædet foran. Men på grund af prisen og den korte rejsetid, kan man acceptere disse forhold.

Tak, Leif F