“Never again!”
Anmeldelse af Wizz Air

Anmeldt 17. september 2017 fra mobile enheder

Venner af familien sidder pt strandet i Billund da deres fly hjem er blevet aflyst. Selskabet vil kun betale for overnatning, hvis de vil flyve med samme selskab hjem, hvilket først sker tirsdag eller torsdag. Jeg tror aldrig jeg har hørt om så dårlig service før. Ville have givet 0 eller stjerner i minus, men 1 stjerne var det laveste.

Tak, Sara L

Anmeldt 5. september 2017

Der var så lidt plads, at en gennemsnitlig dansk mand bogstavelig talt sad klemt fast mellem ryglæn og sædet foran. Men på grund af prisen og den korte rejsetid, kan man acceptere disse forhold.

Tak, Leif F
Anmeldt 31. august 2017

Pris og kvalitet hænger oftest sammen. Vi gik meget, meget langt for at komme ud til flyet, men det er formentlig, fordi det var et billigt flyselskab, vi fløj med.
Selve flyveturen gik ganske udmærket, så jeg vil anbefale Wizz air, hvis man skal til Sofia, så man er fri for mellemlandinger. Det er det eneste flyselskab, der på nuværende tidspunkt, flyver direkte til Sofia.

Tak, Vibeke A
Anmeldt 31. august 2017

Er rimlig tilfreds med vores flyvning, man skal dog ikke forvente alt for meget.
Vi flyver jævnligt mellem cph og kiev dette er den først rute der flyver direkte,
det jo helt klar en fordel at flyve i 2 timer i stedet for mellem landinger og 5 timers flyvninger.
Prisen er også billiger stort +
Dog skal man huske at printe ens bordingkort ud, ellers koster det ekstra.
vi havde dog en lille klage da vi flyver hjem fra Kiev har de lavet om på vores plads nr,
selv om vi havde plads nr på bordingkort dette fik vi dog klaret i flyveren.

Tak, oksanne
Anmeldt 30. august 2017

Noget kedelig førstegangs"oplevelse" med Wizz Air. Dels kunne jeg ikke foretage seating/indtjek da min booking tilsyneladende ikke fandtes. Forsøg på kontakt via telefon og internet mislykkedes.
Først ved ankomst til lufthavn i Gdansk fik jeg god assistance fra den lokale repræsentant (intet Wizz Air kontor hverken i Billund eller Gdansk).
Også boarding proceduren i lufthavn samt selve flyveturen til Billund bekræftede, at der er tale om absolut discount fly og service.

Tak, Eivind P