“Rimlig tilfres”
Anmeldelse af Wizz Air

Anmeldt 31. august 2017

Er rimlig tilfreds med vores flyvning, man skal dog ikke forvente alt for meget.
Vi flyver jævnligt mellem cph og kiev dette er den først rute der flyver direkte,
det jo helt klar en fordel at flyve i 2 timer i stedet for mellem landinger og 5 timers flyvninger.
Prisen er også billiger stort +
Dog skal man huske at printe ens bordingkort ud, ellers koster det ekstra.
vi havde dog en lille klage da vi flyver hjem fra Kiev har de lavet om på vores plads nr,
selv om vi havde plads nr på bordingkort dette fik vi dog klaret i flyveren.

Tak, oksanne

Anmeldt 30. august 2017

Noget kedelig førstegangs"oplevelse" med Wizz Air. Dels kunne jeg ikke foretage seating/indtjek da min booking tilsyneladende ikke fandtes. Forsøg på kontakt via telefon og internet mislykkedes.
Først ved ankomst til lufthavn i Gdansk fik jeg god assistance fra den lokale repræsentant (intet Wizz Air kontor hverken i Billund eller Gdansk).
Også boarding proceduren i lufthavn samt selve flyveturen til Billund bekræftede, at der er tale om absolut discount fly og service.

Tak, Eivind P
Anmeldt 30. maj 2017

Vi var en gruppe på 10 personer, der skulle til Polen. Vi faldt over Wizz air på nettet. Det var en billigt transport. Tiderne passede os fint og både da vi fløj frem og tilbage landede vi før den planlagte tid.

Tak, LSchier
Anmeldt 25. maj 2017

Billig transport fra sted til sted
Sprog er ikke let tilgængelig
Højtaler skratter ved gennemgang af sikkerheds procedure

1  Tak, jfapost
Anmeldt 24. maj 2017

Wizz er flyning A-B uden så meget andet. Det fungere, fly til tiden og alt virker som forventet.

Prisen er meget lav, derfor er flyet ikke med så meget plads og man skal være opmærksom på baggageregler - men er man det, så er Wizz et godt valg til prisen.

Tak, John123abcdefghijkl