“Drinks/snacks blev først serveret 1-1/2 time efter tage-off”
Anmeldelse af Vueling Airlines

Anmeldt 12. maj 2022

Det tog for lang tid før vi blev serviceret, men eller var servicen i order. Dog var rødvinen altfor kold. Flyet startede og landede til tiden.

Rejsedato: maj 2022
    • Benplads
Tak, Steen Withen N

Anmeldt 9. april 2022

Forfærdelig service ombord på flyet. Ikke kun fra København til Las palmas, men sørme også på retur rejsen. Ved ikke om personalet bliver undervist i ekstrem dårlig service og mangel på menneskelig empati. Ville ønske jeg kunne give 0 stjerner.

Rejsedato: april 2022
Tak, sndrskv
Anmeldt 24. marts 2022

Vores ene kuffert var forsvundet da vi om aftenen havde landet på gran canaria.. vi anmeldte det ved skranken i lufthavnen... d vi fik sms om at den ikke var fundet endnu over flere dage.. på 4 dagen prøvede vi selv at søge kuffertenen på nettet, og fandt ud af efter længere mas, at den var leveret på vores hotel, uden at flyselskabet havde meddelt os det. det var på 4 dagen. et rodet system.. uden lige. Utrygt...

Rejsedato: marts 2022
Tak, lillemine
Anmeldt 14. marts 2022

Flyene er fyldt til randen og det er komplet umuligt at komme igennem til deres kundeservice. Jeg vil aldrig anbefale Vueling til nogen.

Rejsedato: februar 2022
Tak, Ilionou
Anmeldt 11. november 2021

Fløj fra CPH til Barcelona, flyet og sædet var helt beskidt og intet var rengjort inden, det var så ulækkert

Rejsedato: november 2021
    • Benplads