“Overraskende godt”
Anmeldelse af Vueling Airlines

Anmeldt 3 uger siden

Vi skulle fra Paris til Barcelona og valgte at benytte Vueling Airlines. God afgangstid og en fornuftig pris. Nem check in i Paris, og flyafgang til tiden. Servicen om bord var glimrende og foregik hurtigt og effektivt.
Bruger gerne dette selskab igen

Tak, PoulNoer
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6. september 2017

Vueling's personale er immødekommende og pæne, og dem er der intet i vejen med. Men vi var sultne og deres udvalg for vegetare var meget ringe, trods at man skulle betale sig til det.
Kun anstændigt for korte rejser ville jeg mene.

Tak, Visti L
Anmeldt 5. september 2017 fra mobile enheder

Men deres forplejning er mangelfuld enten er der udsolgt eller også har de slet ikke noget så jeg anbefaler man køber det man ønsker at spise i lufthavnen. Fly er rimelig nye og sæder ok komfortable

Tak, Bo777777
Anmeldt 4. september 2017

Der står på deres hjemmeside, at man kan vælge gratis sæde 7 dage før afgang og så check ind online. Det kan man ikke uden man betaler og der er ingen hjælp at hente, når man ringer til deres kundeservice. Prøvede 3 dage, bare for at se om det er muligt, at have så dårlig kundeservice.
Har været i rejsebranchen i mange år og dette er første og helt sikkert den eneste gang jeg skal flyve med dem.

Tak, Tina L
Anmeldt 30. august 2017

Vi har flere gange rejst med Vueling, alle med større forsinkelser den ene eller anden vej.
På den seneste booking fik vi ca. 5 mdr. før afrejse besked om at hjemturen var ændret så vi skulle over Barcelona med en times ekstra ventetid. Kunne vi leve med (4 prs.) Værst af alt, og kun ved rent tilfælde, da vi ca. 14 dage før afrejse ville booke vores Golfbaggage til, ser jeg til min store skræk at flyet er cancelled. Uden info fra Vueling eller Expedia som den var booket igennem. Vi havde booket og betalt en lejlighed i Fuengirola Lør/Lør og nu stod vi der uden Fly og rejsen var ved at gå helt i vasken. Efter lang søgning var der et fly fra CPH/AGP men Fre/Fre.
Tja, en ekstra feriedag, kørsel til CPH, en dyrere billet, ekstra overnatning i Fuengirola før vi kunne få lejligheden, en mistet dag i den anden ende, og tvunget til at rejse med Vueling da der ikke var andet at få med så kort varsel og ferien skulle reddes. Og Ja, forsinkelser præsterede de igen. Før nødløsningen blev fundet var jeg kontakt med flere forskellige Vueling kontorer samt Expedia hvor alle åbenbart så forskellige oplysninger om rejsen. En ren kastastrofe og vi skal helt sikkert stå i en tvungen panisk situation for at vælge Vueling igen.

Tak, kn4golf