“Fantastisk service til MIami”
Anmeldelse af Virgin Atlantic Airways

Anmeldt for 14. februar 2018

Vi rejste til Miami 2/2 med Virgin Atalantic vs005 på økonomiklasse og jeg må sige at det var en rigtig god oplevelse.
Vi kom fra København og skiftede fly i London, vi skulle cleares og have nye boardingpass, og det gik lynhurtigt og med et smil.
Flyturen var en supergod oplevelse med rigelige drikkevarer; Øl, vin, drinks, juice osv i flere omgange og ellers gik man bare ned og bad om det man ønskede sig!
Den bedste flymad på økonomi jeg har oplevet, og et meget venligt, smilende personale med meget overskud og humor.
Ankomsten i Miami forløb meget let og gnidningsfri, vi fik vores egne immigrationsofficerer, så jeg har aldrig oplevet en så hurtig og gnidningfri betjening.
Alt i alt en rigtig god oplevelse på økonomiklasse.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
3  Tak, Kjaerulff

Anmeldt for 1. februar 2018

4. Gang på Virgin Upper Class. Altid en fornøjelse med super service, lækker mad & dejlig flatbed. Rejsen starter i deres Club House i Heathrow. Her serveres dejlige retter, gode vine & cocktails. Der tilbydes desuden massage og pedicure, og der findes en frisørsalon.

1  Tak, Veraplaya14
Anmeldt for 15. september 2017

Vi rejste på economi og var meget tilfredse med Virgin. Benpladsen er rigtig fin når man tænker på vi fløj på den laveste klasse, personalet er søde og hjælpsomme, og så bliver du virkelig vartet op, de kommer igennem kabinen meget ofte og føler du at du mangler noget at drikke, at spise eller hvad du end mangler, så får du det, også uden for deres ellers hyppige serveringer.

Tiden fløj virkelig afsted fordi der hele tiden er noget du skal tage stilling til.

2  Tak, FrkFrislund
Anmeldt for 4. juni 2017

Virgin Atlantic var en fin oplevelse. London-Johannesburg med Boeing 787-9, udmærket plads, opmærksom betjening og to varme måltider pr. flyvning (med valg på 3 retter, alt delikal og over gennemsnittet) og et udmærket, heldækkende underholdningsprogram. 5 stjerner, hvis ikke betjening ved indcheckning i Johannesburg havde været arrogant, uforskammet og inkompetent.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Klaus M
Anmeldt for 8. marts 2017 fra mobile enheder

Vi skulle for første gang flyve med Virgin Atlantic fra London til Johannesburg og var lidt skeptisk, har tidligere fløjet med Qatar , Emirates,thai og Singapore Airlines og service og stole og skærme var præcis lige så godt på Virgin Atlantic som alle de andre og kan derfor nemt anbefales.

1  Tak, saint1234