“Perfekt i luften”
Anmeldelse af Virgin Atlantic Airways

Anmeldt 4. juni 2017

Virgin Atlantic var en fin oplevelse. London-Johannesburg med Boeing 787-9, udmærket plads, opmærksom betjening og to varme måltider pr. flyvning (med valg på 3 retter, alt delikal og over gennemsnittet) og et udmærket, heldækkende underholdningsprogram. 5 stjerner, hvis ikke betjening ved indcheckning i Johannesburg havde været arrogant, uforskammet og inkompetent.

Tak, Klaus M
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Virgin Atlantic Airways
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

Vi skulle for første gang flyve med Virgin Atlantic fra London til Johannesburg og var lidt skeptisk, har tidligere fløjet med Qatar , Emirates,thai og Singapore Airlines og service og stole og skærme var præcis lige så godt på Virgin Atlantic som alle de andre og kan derfor nemt anbefales.

Tak, saint1234
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 1. januar 2017

Som altid altid i overensstemmelse med service!

Vi bruger Virgin) da deres "Lounge's" er de bedste og personlig service er udstrakt ikke mindst når du tjekker ind på Heathrow!

Tak, topsafaris
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.co.za. Se original
Anmeldt 21. november 2016

Det bedste flyselskab jeg nogensinde har rejst med! Og jeg har rejst med mange!
Enormt venligt, smilende og servicemindede medarbejdere.
Jeg følte mig meget tryg på rejsen.
Gode til at tage hensyn til særlige behov fx inden for diæter og allergier. Jeg er veganer, og de kom med meget tilfredsstillende særligt måltid til mig.
Rigtig mange gode film, serier m.m. under flyrejsen samt gratis Wi-Fi.
Man får både tæppe, pude, natbriller og diverse toiletting til rejsen.
Hurtig boarding og flyet lettede og landede til tiden både på rejsen hjem og tilbage igen.

1  Tak, Nikoline Æ
Anmeldt 8. september 2016

God service ved indtjekning og ombord. Man kan via skærmen bestille mad og drikke, og wupti, så kom personalet med det, når det var klar. Vi bestilte en chicken sandwish, kaffe og sodavand, smart - har aldrig prøvet før.
Minus: der var meget koldt i kabinen

Tak, Vibeke579