“Vil ikke tilbagebetale for aflyst rejse”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 4. maj 2020 fra mobile enheder

United er forpligtigede til at tilbagebetale for en aflyst rejse, og de nægter at tilbagebetale trods flere henvendelser. Find et andet flyselskab.

Rejsedato: marts 2020
Tak, 174rasmush

Anmeldt 10. marts 2020

Ringe service flyet var lang fra fuld, rykkede et par rækker op da der var mange tomme sæder der. Det måtte man ikke, skulle sidde på den plads man havde fået tildelt. Særdeles ringe, det har jeg ikke oplevet før fra andre flyselskaber.

Rejsedato: januar 2020
Tak, hennings906
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har fløjet en hel del, men har sjældent oplevet et flyselskabet, der er så forsinket, som United Airlines. Og kundeservice er et ord de ikke vil eller kan forstå. Vi skulle flyve til NYC, hvor vi mellem landet i Brussel, I Brussel skulle vi så med United Airlines, som starte med at være forsinket i 3,5 time, ingen større forklaring eller undskyldning, stor forvirring da Bording cards lige pludselig skulle laves om 10 min før afgang. På retur vejen måtte vi vente halvanden time i flyet, da de ville vente på nogle passagerer, som var forsinket med deres connecting fly. Det resultatet i at vi kom forsent, til vores fly til Cph i Brussel. Vi måtte selv have al ballade med Brussel Airlines, for derefter at gå igennem hele lufthaven til United Airlines, i ankomst hallen, hvor vi først kunne komme afsted til CPH, 9 timer efter med 1 stop i München, hvor vi også endte med at måtte løbe efter det fly. Vi var hjemme efter 38 timer, mangle 2 kuffer og totale udmatte. Så hvis man kan klare at være forsinket, ligeglad med bare at få nogenlunde flymad, få rullende øjne og nedladende kommentar i deres kundeservice desk, ingen undskyldning eller forklaringer og dårlige Stewardesse behandling, er United Airlines lige noget for jer.

Rejsedato: juli 2019
Tak, Z6137ZBdavidl
Anmeldt 7. juli 2019

Super service ombord, smilende personale som var hjælpsomme,afgang til tiden. alt i alt en god oplevelse.
bestemt ikke sidste gang jeg bruger dem.

Rejsedato: juni 2019
Tak, PerH439
Anmeldt 10. januar 2019

Vi havde usædvanlig lidt benplads og smalle sæder. Desuden havde vi bestilt og betalt for sædevalg. Desværre fik vi helt andre sæder end dem vi havde betalt for og dette kunne ikke ændres ved check ind da flyet var helt fyldt. Så spildte 740 danske kroner

Rejsedato: januar 2019
Tak, MissMammaB