Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vil ikke tilbagebetale for aflyst rejse”
Anmeldelse af United Airlines


Anmeldt 4. maj 2020 fra mobile enheder

United er forpligtigede til at tilbagebetale for en aflyst rejse, og de nægter at tilbagebetale trods flere henvendelser. Find et andet flyselskab.

Rejsedato: marts 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Benplads
    • Underholdning om bord
Tak, 174rasmush
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (50.574)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 50.574 anmeldelser

Anmeldt 10. marts 2020

Ringe service flyet var lang fra fuld, rykkede et par rækker op da der var mange tomme sæder der. Det måtte man ikke, skulle sidde på den plads man havde fået tildelt. Særdeles ringe, det har jeg ikke oplevet før fra andre flyselskaber.

Rejsedato: januar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, hennings906
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har fløjet en hel del, men har sjældent oplevet et flyselskabet, der er så forsinket, som United Airlines. Og kundeservice er et ord de ikke vil eller kan forstå. Vi skulle flyve til NYC, hvor vi mellem landet i Brussel, I Brussel skulle vi så med United Airlines, som starte med at være forsinket i 3,5 time, ingen større forklaring eller undskyldning, stor forvirring da Bording cards lige pludselig skulle laves om 10 min før afgang. På retur vejen måtte vi vente halvanden time i flyet, da de ville vente på nogle passagerer, som var forsinket med deres connecting fly. Det resultatet i at vi kom forsent, til vores fly til Cph i Brussel. Vi måtte selv have al ballade med Brussel Airlines, for derefter at gå igennem hele lufthaven til United Airlines, i ankomst hallen, hvor vi først kunne komme afsted til CPH, 9 timer efter med 1 stop i München, hvor vi også endte med at måtte løbe efter det fly. Vi var hjemme efter 38 timer, mangle 2 kuffer og totale udmatte. Så hvis man kan klare at være forsinket, ligeglad med bare at få nogenlunde flymad, få rullende øjne og nedladende kommentar i deres kundeservice desk, ingen undskyldning eller forklaringer og dårlige Stewardesse behandling, er United Airlines lige noget for jer.

Rejsedato: juli 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
Tak, Z6137ZBdavidl
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 7. juli 2019

Super service ombord, smilende personale som var hjælpsomme,afgang til tiden. alt i alt en god oplevelse.
bestemt ikke sidste gang jeg bruger dem.

Rejsedato: juni 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, PerH439
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 10. januar 2019

Vi havde usædvanlig lidt benplads og smalle sæder. Desuden havde vi bestilt og betalt for sædevalg. Desværre fik vi helt andre sæder end dem vi havde betalt for og dette kunne ikke ændres ved check ind da flyet var helt fyldt. Så spildte 740 danske kroner

Rejsedato: januar 2019
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, MissMammaB
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.