“Ringe service”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 10. marts 2020

Ringe service flyet var lang fra fuld, rykkede et par rækker op da der var mange tomme sæder der. Det måtte man ikke, skulle sidde på den plads man havde fået tildelt. Særdeles ringe, det har jeg ikke oplevet før fra andre flyselskaber.

Rejsedato: januar 2020
Tak, hennings906

Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har fløjet en hel del, men har sjældent oplevet et flyselskabet, der er så forsinket, som United Airlines. Og kundeservice er et ord de ikke vil eller kan forstå. Vi skulle flyve til NYC, hvor vi mellem landet i Brussel, I Brussel skulle vi så med United Airlines, som starte med at være forsinket i 3,5 time, ingen større forklaring eller undskyldning, stor forvirring da Bording cards lige pludselig skulle laves om 10 min før afgang. På retur vejen måtte vi vente halvanden time i flyet, da de ville vente på nogle passagerer, som var forsinket med deres connecting fly. Det resultatet i at vi kom forsent, til vores fly til Cph i Brussel. Vi måtte selv have al ballade med Brussel Airlines, for derefter at gå igennem hele lufthaven til United Airlines, i ankomst hallen, hvor vi først kunne komme afsted til CPH, 9 timer efter med 1 stop i München, hvor vi også endte med at måtte løbe efter det fly. Vi var hjemme efter 38 timer, mangle 2 kuffer og totale udmatte. Så hvis man kan klare at være forsinket, ligeglad med bare at få nogenlunde flymad, få rullende øjne og nedladende kommentar i deres kundeservice desk, ingen undskyldning eller forklaringer og dårlige Stewardesse behandling, er United Airlines lige noget for jer.

Rejsedato: juli 2019
Tak, Z6137ZBdavidl
Anmeldt 7. juli 2019

Super service ombord, smilende personale som var hjælpsomme,afgang til tiden. alt i alt en god oplevelse.
bestemt ikke sidste gang jeg bruger dem.

Rejsedato: juni 2019
Tak, PerH439
Anmeldt 10. januar 2019

Vi havde usædvanlig lidt benplads og smalle sæder. Desuden havde vi bestilt og betalt for sædevalg. Desværre fik vi helt andre sæder end dem vi havde betalt for og dette kunne ikke ændres ved check ind da flyet var helt fyldt. Så spildte 740 danske kroner

Rejsedato: januar 2019
Tak, MissMammaB
Anmeldt 11. oktober 2018

Vi fløj med en Boing 777-200 maskine til USA.

Kabine personalet var simpelhen så fantastiske... Modne flotte damer (må man skrive det) der elskede at give sine gæster en god oplevelse.

Vi var desværre 2 timer forsinket, men det var ikke flyselskabets skyld, men 4 passagerer der lavede store problemer.

Vi kom dog afsted og med fin service, maden var ok men der var ikke alle muligheder da de nåede ned til os bag i flyet. Men det vi fik smagte helt ok.

I de 3 tomme sæder som var frie foran mig, valgte de at sætte en enligrejsende mor med en lille baby og her var der ekstra opmærksomhed fra personalet.

Jeg var dog så heldig at den lille søde pige var helt stille under hele turen og meget opmærksom når hun ikke sov. Især de søde damer var ivrige for at hjælpe moren med at aflaste hende så hun kunne spise og lige komme på WC.

Ja mere eller mindre gik baby på omgang hos det kvindelige personale... så flot service.

Infotainment var af ældre dato, men virkede helt ok og med godt indhold.

Vi flyver gerne med United igen uden tvivl.

Rejsedato: juli 2018
Tak, Thomas L