“tur til Hawaii”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 18. september 2018

vores tur gik fra San Fransisco til Maui, vi blev tilbudt drikkelse på turen og servicen var god. vores håndbagage blev tilbudt at komme i bagagerummet.

Rejsedato: august 2018
    • Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Karin Y

Anmeldt 17. september 2018

Flyets afgang til tiden og vi landede faktisk 5 minutter før tid.
Servicen fra stewardesser var rigtig god og venligt personale. Flot landing.
Udvalg af madvarer var ikke så stort.

Rejsedato: september 2018
Tak, Janicke_Schultz_Pete
Anmeldt 2. september 2018

Vi har fløjet flere gange med United, både indenrigs i USA og transatlantiske flyvninger. Vi har oplevet forskellige flytyper og forskellig service. Indenrigs i USA er konkurrencen hård og der er derfor begrænset service ombord. På de transatlantiske flyvninger er der fin service, på niveau med de andre større selskaber.

Rejsedato: juni 2018
    • Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Nielsen1
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

UA hjælper dig allerede fra starten med lugagge tags og selve boardingprocessen blev udført med militær præsicion
Fint udvalg af mad og drikke ombord. Personalet er meget søde og venlige

Rejsedato: juli 2018
1  Tak, 9mics
Anmeldt 15. juli 2018

United Airlines gør det de skal, fragte mennesker og bagage indenrigs i USA. Vores første oplevelse var ved indcheckning af vores bagage..! Den blev kastet op på transportbåndet (ligesom alle andres bagage) på en ret hårdhændet måde. Ved godt at bagage ikke bliver behandlet godt ude i "baglokalet", men jeg synes godt personalet ved skranken kunne udvise en smule respekt for folks bagage! Selve flyturen var forsinket i ca en time uden nogen egentlig information. Det er irriterende!

Rejsedato: juli 2018
Tak, Kio1966