“Flyrejse”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 15. november 2017

Personalet var utroligt hjælpsomt og smilende. Maden var fin. Og vi fløj med en Dreamliner, som har en del mere benplads. Så det blev en mere behagelig rejse.

Tak, mikkel01

Anmeldt 11. oktober 2017

Fin indenrigsflyvning med United. Fik lov at flytte sæde så jeg fik 2 pladser at brede mig på. Underholdning koster ekstra.

Tak, Skovgaard4000
Anmeldt 9. september 2017

Egentlig ok selskab af flyve med. Personalet er søde og rare. Det er måske lidt rutinepræget. Var dog utilfreds med købet af billetten. Købte billet, hvor vi skulle mellemlande i Newark og Bruxelles havde kort ventetid i begge lufthavne. En uge efter vi havde købt og betalt skrev United til os at vi skulle vente 8 timer i Bruxelles. Dette kunne vi undgå ved at betale kr. 2000,- (for 4 personer). Klagede over dette uden at det ændrede noget. Den oplevelse gør at vi ikke vælger United igen.

2  Tak, Bo v
Anmeldt 30. august 2017

Vælger aldrig mere at flyve transatlantisk med United....elendig komfort ombord, oldnordisk underholdnings system - United oplyser at man kan downloaded en app til sin ipad...problemet er bare at det ikke virker.

Tak, Thomas3460
Anmeldt 30. august 2017

Jeg vil fraråde al flyvning med united airlines, medmindre det er livsnødvendigt. Ærligt talt var denne flyvning på niveau med Ryanair, som jeg heller ikke er den store fan af.

Tak, Aleksander B