“Indenrigsflyvning”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 11. oktober 2017

Fin indenrigsflyvning med United. Fik lov at flytte sæde så jeg fik 2 pladser at brede mig på. Underholdning koster ekstra.

Tak, DrBuddyRydell

Anmeldt 9. september 2017

Egentlig ok selskab af flyve med. Personalet er søde og rare. Det er måske lidt rutinepræget. Var dog utilfreds med købet af billetten. Købte billet, hvor vi skulle mellemlande i Newark og Bruxelles havde kort ventetid i begge lufthavne. En uge efter vi havde købt og betalt skrev United til os at vi skulle vente 8 timer i Bruxelles. Dette kunne vi undgå ved at betale kr. 2000,- (for 4 personer). Klagede over dette uden at det ændrede noget. Den oplevelse gør at vi ikke vælger United igen.

Tak, Bo v
Anmeldt 30. august 2017

Vælger aldrig mere at flyve transatlantisk med United....elendig komfort ombord, oldnordisk underholdnings system - United oplyser at man kan downloaded en app til sin ipad...problemet er bare at det ikke virker.

Tak, Thomas3460
Anmeldt 30. august 2017

Jeg vil fraråde al flyvning med united airlines, medmindre det er livsnødvendigt. Ærligt talt var denne flyvning på niveau med Ryanair, som jeg heller ikke er den store fan af.

Tak, Aleksander B
Anmeldt 25. juli 2017

De har absolut ingen service. Og der kun sure ansigter man møder. informationer er noget man kan søge lang tid efter og styr på deres egen tin har de skam heller ikke. vi sad i et fly hvor vi skulle høre på personalet snakke dårlig om deres kunder lige ved siden af os... hmm sorry men amerikansk er nu en sprog langt flertal af befolkningen kan forstå. ikke just så smart. mad fik vi kun i det ene fly og det latte vi pænt stå. man kunne kalde flere gange efter personalet og der skete ikke en skid ( TAG SELV DRIKKE VARER MED OM BORD)
Deres underholdnings program er lige med 0,000. man skal hente en app som så ikke alligevel fungerer på flyet.. det er de længste 8 og 5 timers fly jeg har haft i mit liv. ALDRIG IGEN.
Selv ryanair og esay jet har mere service.
og når ja tjæk jeres sædder inden i sætter jer.. min kærste sat sig en en dejlig lun kaffe pøl, god start.

Tak, Anne K