Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ikke noget specielt”
Anmeldelse af United Airlines


Anmeldt 9. september 2017

Egentlig ok selskab af flyve med. Personalet er søde og rare. Det er måske lidt rutinepræget. Var dog utilfreds med købet af billetten. Købte billet, hvor vi skulle mellemlande i Newark og Bruxelles havde kort ventetid i begge lufthavne. En uge efter vi havde købt og betalt skrev United til os at vi skulle vente 8 timer i Bruxelles. Dette kunne vi undgå ved at betale kr. 2000,- (for 4 personer). Klagede over dette uden at det ændrede noget. Den oplevelse gør at vi ikke vælger United igen.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Bo v
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (19.585)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

3-7 af 19.585 anmeldelser

Anmeldt 30. august 2017

Vælger aldrig mere at flyve transatlantisk med United....elendig komfort ombord, oldnordisk underholdnings system - United oplyser at man kan downloaded en app til sin ipad...problemet er bare at det ikke virker.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Thomas3460
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 30. august 2017

Jeg vil fraråde al flyvning med united airlines, medmindre det er livsnødvendigt. Ærligt talt var denne flyvning på niveau med Ryanair, som jeg heller ikke er den store fan af.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Aleksander B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 25. juli 2017

De har absolut ingen service. Og der kun sure ansigter man møder. informationer er noget man kan søge lang tid efter og styr på deres egen tin har de skam heller ikke. vi sad i et fly hvor vi skulle høre på personalet snakke dårlig om deres kunder lige ved siden af os... hmm sorry men amerikansk er nu en sprog langt flertal af befolkningen kan forstå. ikke just så smart. mad fik vi kun i det ene fly og det latte vi pænt stå. man kunne kalde flere gange efter personalet og der skete ikke en skid ( TAG SELV DRIKKE VARER MED OM BORD)
Deres underholdnings program er lige med 0,000. man skal hente en app som så ikke alligevel fungerer på flyet.. det er de længste 8 og 5 timers fly jeg har haft i mit liv. ALDRIG IGEN.
Selv ryanair og esay jet har mere service.
og når ja tjæk jeres sædder inden i sætter jer.. min kærste sat sig en en dejlig lun kaffe pøl, god start.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Anne K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 5. januar 2017 fra mobile enheder

Kommet ombord på flyveren fik vi at vide, at vi i lufthavnen burde have downloadet en app for at have underholdning og film på turen. Det fik vi aldrig at vide. Stewardessen beklagede bare... Så ingen underholdning og alt for lidt benplads gjorde det til en meget, meget lang tur. Vi taget et andet selskab næste gang.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
2  Tak, Vestpucci
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.