“Lav standard, gammelt udstyr”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 30. august 2017

Jeg vil fraråde al flyvning med united airlines, medmindre det er livsnødvendigt. Ærligt talt var denne flyvning på niveau med Ryanair, som jeg heller ikke er den store fan af.

Rejsedato: juli 2017
Tak, 884aleksanderb

Anmeldt 25. juli 2017

De har absolut ingen service. Og der kun sure ansigter man møder. informationer er noget man kan søge lang tid efter og styr på deres egen tin har de skam heller ikke. vi sad i et fly hvor vi skulle høre på personalet snakke dårlig om deres kunder lige ved siden af os... hmm sorry men amerikansk er nu en sprog langt flertal af befolkningen kan forstå. ikke just så smart. mad fik vi kun i det ene fly og det latte vi pænt stå. man kunne kalde flere gange efter personalet og der skete ikke en skid ( TAG SELV DRIKKE VARER MED OM BORD)
Deres underholdnings program er lige med 0,000. man skal hente en app som så ikke alligevel fungerer på flyet.. det er de længste 8 og 5 timers fly jeg har haft i mit liv. ALDRIG IGEN.
Selv ryanair og esay jet har mere service.
og når ja tjæk jeres sædder inden i sætter jer.. min kærste sat sig en en dejlig lun kaffe pøl, god start.

Rejsedato: juli 2017
Tak, annekO5373KW
Anmeldt 5. januar 2017 fra mobile enheder

Kommet ombord på flyveren fik vi at vide, at vi i lufthavnen burde have downloadet en app for at have underholdning og film på turen. Det fik vi aldrig at vide. Stewardessen beklagede bare... Så ingen underholdning og alt for lidt benplads gjorde det til en meget, meget lang tur. Vi taget et andet selskab næste gang.

Rejsedato: oktober 2016
4  Tak, Vestpucci
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Har kun haft dårlig oplevelse med United Airlines desværre. På min rejse frem og tilbage til Mexico med 2 mellemlandinger hver vej var der forsinkelser på stort set alle flyvninger. 2 af forsinkelserne var skyld i at vi ikke nåede vores connected flight.

Rejsedato: august 2016
Tak, Mette S
Anmeldt 4. august 2016

Flyet var af ældre dato, uden individuelle videoskærme.
Der var strømstik under sæderne (US model).
Tilpas antal toiletter og bagageplads.

Personalet ved check-in og i flyet var meget stramme og manglede lidt venlighed og smil.

Rejsen foregik som planlagt, ingen forsinkelse og alt bagage kom frem til tiden.

Rejsedato: juni 2016
Tak, kennethc427