“Service i bund klasse med kun sure miner. never agian!!”
Anmeldelse af United Airlines

Anmeldt 25. juli 2017

De har absolut ingen service. Og der kun sure ansigter man møder. informationer er noget man kan søge lang tid efter og styr på deres egen tin har de skam heller ikke. vi sad i et fly hvor vi skulle høre på personalet snakke dårlig om deres kunder lige ved siden af os... hmm sorry men amerikansk er nu en sprog langt flertal af befolkningen kan forstå. ikke just så smart. mad fik vi kun i det ene fly og det latte vi pænt stå. man kunne kalde flere gange efter personalet og der skete ikke en skid ( TAG SELV DRIKKE VARER MED OM BORD)
Deres underholdnings program er lige med 0,000. man skal hente en app som så ikke alligevel fungerer på flyet.. det er de længste 8 og 5 timers fly jeg har haft i mit liv. ALDRIG IGEN.
Selv ryanair og esay jet har mere service.
og når ja tjæk jeres sædder inden i sætter jer.. min kærste sat sig en en dejlig lun kaffe pøl, god start.

Tak, Anne K
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for United Airlines
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 5. januar 2017 fra mobile enheder

Kommet ombord på flyveren fik vi at vide, at vi i lufthavnen burde have downloadet en app for at have underholdning og film på turen. Det fik vi aldrig at vide. Stewardessen beklagede bare... Så ingen underholdning og alt for lidt benplads gjorde det til en meget, meget lang tur. Vi taget et andet selskab næste gang.

2  Tak, Vestpucci
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Har kun haft dårlig oplevelse med United Airlines desværre. På min rejse frem og tilbage til Mexico med 2 mellemlandinger hver vej var der forsinkelser på stort set alle flyvninger. 2 af forsinkelserne var skyld i at vi ikke nåede vores connected flight.

Tak, Mette S
Anmeldt 4. august 2016

Flyet var af ældre dato, uden individuelle videoskærme.
Der var strømstik under sæderne (US model).
Tilpas antal toiletter og bagageplads.

Personalet ved check-in og i flyet var meget stramme og manglede lidt venlighed og smil.

Rejsen foregik som planlagt, ingen forsinkelse og alt bagage kom frem til tiden.

Tak, Kenneth C
Anmeldt 3. august 2016

Vi skulle fra Aalborg til San Fransisco. Vi skulle over København og London. Ved Chek-in i Aalborg får vi pludselig et ekstra bordingkort hvorpå der står vi skal over NewYork, som vil betyde ekstra 24 timers rejse, uden at vi havde fået besked. Fra London skulle vi med United Airlines og det var dem der havde lavet den svinestreg, at vi skulle den "lille" omvej. Det var helt sikkert en overbooking og ikke uvejr som de angav som grund. Der var ingen besked fra dem, så vi måtte selv finde ud af at komme hurtigere til San Fransisco og med hjælp fra rejsearrangøren blev vi kun 8 timer forsinket. Hold jer langt væk fra der flyselskab. Dårlig service om bord.

Tak, Torben J