“Alt spillede. Flinkt personale. Ok mad (flymad)”
Anmeldelse af Turkish Airlines

Anmeldt 5 uger siden

Afgang til tiden. Det hele var fint. Mellemlanding i Istanbul både ud og hjem. Kan klart anbefales. Maden var, af flymad at være, helt ok.

1  Tak, Jes T

Anmeldt 6. december 2017

Vi valgte Turkish Airlines dels fordi vi har haft gode erfaringer med Turkish fra tidligere rejser med dem, dels pga. prisen på en rejse til Madagaskar, som var konkurrencedygtig med andre muligheder. Der var mellemlanding i Atatürk lufthavn i Istanbul og på Mauritius begge veje. Mellemlandingen på Mauritius gav en betragtelig forlængelse af flyvetiden. Det var tydeligt, at det var destinationen på Mauritius var det, som gav langt den største del af passagerene. Vi syntes ikke, at servicen var på højde med vore tidligere erfaringer med Turkish. Vi vil derfor overveje, om vi skal benytte et andet selskab ved de næste oversøiske rejser. På så lange strækninger har man brug for at blive taget godt hånd om.

1  Tak, Lars M
Anmeldt 17. november 2017

For præcist et år siden var jeg i transit i Istanbuls Atatürk lufthavn. Fløj med Turkish Airlines og var på vej til Bangkok. Desværre får jeg helt uventet en diskusprolaps som jeg var på vej til gaten. Begge mine ben var følelsesløse og smerterne i lænden var ubeskrivelige. Af den grund var jeg imobil og nåede aldrig min gate og tænkte kun på at komme hjem i en fart.
I transferområdet var der en empatisk og yderst hjælpsom ansat, der selvom næste Turkish Airlines fly til København var overbooket, sørgede for, at jeg kom med.
Jeg fik ingen yderligere omkostninger, jeg kom hjem og efter syv uger var jeg arbejdsdygtig igen.
Jeg fik hele min rejse refunderet og er Turkish Airlines taknemlig for deres generøsitet, venlighed og yderst professionelle håndtering af denne meget ubehagelige oplevelse.

1  Tak, olerizzo
Anmeldt 14. november 2017

Kom hurtigt gennem business check in og blev derefter personligt eskorteret til den eksklusive business immigration og paskontrol som leder en direkte ind i Turkish Airlines lounge. Alt tog under 2 minutter. Det er imponerende i Ataturk lufthavn.

Tak, Claus A
Anmeldt 12. november 2017

I forhold til tidligere er maden nu væsentlig ringere og de smilende medarbejdere var erstattet af medarbejdere der ikke var glade for at gå på arbejde. Flyet var forsinket ved begge afgange.
Fra Hanoi var der er fint køsystem så flyet blev boardet med bageste pladser først MEN personalet åbnede for flere køer på en gang og dermed stod folk i vejen for hinanden i midtergangene.
De tillader desværre også at folk tager for meget håndbagage med i kabinen = pladsmangel

Tak, Allwi2