“Super flyselskab”
Anmeldelse af Turkish Airlines

Anmeldt for 11. august 2017 fra mobile enheder

Virkelig godt flyselskab. Kun minimum forsinkelse. Mad og drikke inkluderet i prisen. Virkelig søde og venlige stewardesser.

Tak, mettelindhansen

Anmeldt for 1. august 2017

De levede til fulde op til de forventninger vi havde.
Rigtige pæne og rene fly.
God service og flinkt personale.
Alt er ink. i prisen
Vi blev forsinket, da vi ikke kunne lande i Istanbul, pga. dårlig vejr, men her var servicen også i top, og vi fik serveret mad og drikke, tilmeld hjalp de da vi endelig landende, så vi nået vores fly til Danmark. Der var styr på tingene
Rigtig godt fly selskab, som vi kun kan anbefale til alle.

Tak, Michael H
Anmeldt for 25. juli 2017

Rejste med Turkish Airlines fra Berlin til Sri Lanka. med mellemlanding i Istanbul. Dejlig flyvning med venlig personale

Tak, Jena K
Anmeldt for 27. juni 2017

Super søde personale. God benplads. Fine faciliteter. Rigtig fin tur på trods af at Istanbul kun var mellemlanding for senere at skulle videre til Dalman, som også var en fin tur med Turkish Airlines

Tak, Koefoed2750
Anmeldt for 27. juni 2017

super service om bord alt hvad der hedder mad og drikke om bord er uden beregning for dig og dine medrejsende

Tak, mk311047