“Velfungerende og god service”
Anmeldelse af TAP Portugal

Anmeldt for 24. april 2018

Alt fungerede fint fra indtjekning og til vi landede. Rigtig god mad og venlig service ombord og ikke mindst god plads.
Hjemmesiden kan være lidt vanskelig at finde rundt i på engelsk, som tydeligvis er google oversat (måske). At man kan byde på sin egen opgradering er nyt for os, men det er også fint - bortset fra at det naturligvis fordyrer prisen noget.

Tak, Jan P

Anmeldt for 18. april 2018

Sæderne i flyet var smalle og dårlig benplads. Ryglænet kunne ikke vippes på nogen af stolene. Det er ikke i orden, når flyveturen tager 3,45 timer. Det bør laves om.
Flyet var ellers i orden og velholdt. Servicen ok med gratis mad og drikke på turen. Personalet meget servicemindet.
Men sæderne og pladsen - ikke godt nok. Tænk hvis man havde betalt særskilt ekstra for et selvvalgt sæde.

Tak, wrx07423
Anmeldt for 13. april 2018 fra mobile enheder

Da vi skulle afsted havde de aflyst vores fly. Dette fandt vi først ud af ved ankomst til lufthavnen. I stedet skulle vi med et fly 2 timer og 40 minutter senere. Dette fly var så også 1 time forsinket, da det kom fra Norge, og nogen skulle af i København. Personalet var meget søde, men vidste ingenting. Flyveturen var fin, og maden ligeså. Det er ikke muligt at købe drikkevarer eller lign på flyet.
Flyet da vi skulle hjem var 2 timer forsinket, uden at personalet vidste noget. Vi fandt ud af det før personalet. En af dem fortalte dog at det var standard at de ikke fik besked oppefra om hvad der skete.
Den eneste grund til at de får 2 ud af 5, er at personalet gjorde alt hvad de kunne indenfor de rammer de havde.

Tak, Cecilie H
Anmeldt for 6. april 2018 fra mobile enheder

Behagelig rejse, fin forplejning -aftensmad på vej ud og morgenmad på vej hjem. Smilende personale og god service på hele rejsen.

Tak, Lone K
Anmeldt for 12. februar 2018

Dejlig pakke på hvert sæde med tæppe, pude og øreplugs. Gode måltider til aften og morgen. Venlig og god service ombord. Vi lettede og landede til tiden.

Tak, Lise9s