“Sødt personale, elendigt selskab bag dem”
Anmeldelse af TAP Portugal

Anmeldt 13. april 2018 fra mobile enheder

Da vi skulle afsted havde de aflyst vores fly. Dette fandt vi først ud af ved ankomst til lufthavnen. I stedet skulle vi med et fly 2 timer og 40 minutter senere. Dette fly var så også 1 time forsinket, da det kom fra Norge, og nogen skulle af i København. Personalet var meget søde, men vidste ingenting. Flyveturen var fin, og maden ligeså. Det er ikke muligt at købe drikkevarer eller lign på flyet.
Flyet da vi skulle hjem var 2 timer forsinket, uden at personalet vidste noget. Vi fandt ud af det før personalet. En af dem fortalte dog at det var standard at de ikke fik besked oppefra om hvad der skete.
Den eneste grund til at de får 2 ud af 5, er at personalet gjorde alt hvad de kunne indenfor de rammer de havde.

Rejsedato: april 2018
Tak, 899cecilieh

Anmeldt 6. april 2018 fra mobile enheder

Behagelig rejse, fin forplejning -aftensmad på vej ud og morgenmad på vej hjem. Smilende personale og god service på hele rejsen.

Rejsedato: marts 2018
Tak, Lone K
Anmeldt 12. februar 2018

Dejlig pakke på hvert sæde med tæppe, pude og øreplugs. Gode måltider til aften og morgen. Venlig og god service ombord. Vi lettede og landede til tiden.

Tak, Lise9s
Anmeldt 15. januar 2018

Turen var udmærket. Det var morgenflyveren, og der var morgenmad som en del af rejsen. En stor del af den var desværre med gluten og laktose. Personalet var venligt og gode til at hjælpe. Det var lidt træls at så mange passagerer havde så meget ekstra bagage med, at man måtte tage noget af egen bagage ned for at der kunne være plads til alt for store rygsække. - Vi var nødsaget til at rebooke turen på grund af sygdom. Ikke kun krævede de et gebyr - fint nok, men også at vi skulle reservere sæder!

Tak, NielsJLangkilde
Anmeldt 6. december 2017

Meget fin service både med digital indtjekning, hvor Selskabet havde forhåndsindtjekket dig på hjemrejsen. God service ombord på flyet.

1  Tak, jgb583