“Super god oplevelse at rejse med TAP Portugal!”
Anmeldelse af TAP Portugal

Anmeldt for 26. juni 2017

Det er altid en super god menneskelige oplevelse at flyve med TAP Portugal. Vi oplever TOP professionelle piloter, gæstfrit og dygtigt kabinepersonale, god mad og drikke, god flyinformation undervejs, lækre ergonomiske stole (de nye indrettede fly), god benplads. I får top karakteren! Stor tak for gode rejseoplevelser med jer!

2  Tak, Teresa Borges N

Anmeldt for 8. april 2017 fra mobile enheder

Online check-in 36 timer før. Rejser man flere sammen, skal man foretage check-in hver for sig. Det er lidt upraktisk. Det koster Dkr. 186,- pr. person for at flytte sæde, det er dyrt, når man nu gerne vil sikre sig vinduesplads.
Vi fløj i en Airbus A321, den var 1 time forsinket. Vi sad på række 8. Sæderne er relative hårde, det er egentlig meget behagelig - særligt for ryggen. Nakkestøtter kan skubbes op. Der er USB-stik og almindelig stik ved hvert sæde. Der er fint med benplads, men når man kommer længere tilbage i flyet, er der knap så meget plads til folks lange stænger.
Vi fik serveret en lille lunch-box med en sandwich og en smoothie + valgfrie varme og kolde drikke. Alt uden beregning.
Alt i alt en fin flyvetur med TAP.

1  Tak, BKC2013
Anmeldt for 7. marts 2017

Flyver igen med TAP, Funchal-Lissabon-Copenhagen.
Hele turen var en meget positiv oplevelse igen.
Fly var til tiden i Funchal Fin og ukomplicered boarding og checkind (igen af smilende personale)
Fly Lettede til tiden .
Vi fik en sandwich og vin , kaffe og kage på den relativt korte tur til Lissabon 1 time og 12 min. Fly ankom lidt før tid.
Nemt at komme af fly til transferområde.
Næste flight fra Lissabon til Copenhagen.
Problemfri boarding til et absolut fyldt fly, fik tilbud om at håndbagagen kunde omkostningsfrit lægges i bagagen (vi accepterede)
Vi mødtes igen af smilende personale som umiddelbart hjalp os tilrette.
Vi fløj til tiden.
Fik serveret et godt måltid mad, bestående af 3 krydderifyldte kødboller i en god sovs med ris til. en lille sallad med oile og eddike til. Grovbolle m camenbert ost til kiks og smør. Frugtgele til dessert, cola zero og vin til maden og så en kop kaffe bagefter... Vi spiste med rigtige gafler og knive. Maden blev serveret af et smilende og dejiligt personale.
Toiletbesøg...pænt og rent (manglede dog sæbe på den nedre del)
Der er ok benplads og luft omkring dig.
Tænk hvis der var baare lidt blødere sæder... nå men vi ankom igen til tiden og vi siger tak for en behagelig tur.

Tak, Sten B
Anmeldt for 21. februar 2017

Efter lang ventetid i KBH lufthavn pga tåge i Lissabon (mellemlandning) kom vi godt afsted.
Der blev serveret kaffe/drikelse/vin mm. Stewardesserne var hjælpsomme og virkede godt afslappede.
Der blev informeret om at der var ventetid i Lissabon, vi skulle vente i ca 2 timer for at komme videre til Funchal.
Vi blev omdirigerede i Lissabon og måtte skynde os hen til en anden gate, trods vi spurte flere ggr... Dårlig info af Lissabo lufthavn.

Tak, Sten B
Anmeldt for 19. februar 2017

En på alle måder en god tur TAP. Fra bestillingen on-line og check in on-line 36 timer før. Selve turen som var on time og behagelig. Havde for et mindre beløb købt plads ved nødudgangen og fik fin ekstra benplads og ellers er benpladsen som hos de fleste selskaber. Personalet var meget venlige og kunne engelsk. Der er en mindre servering med i prisen og morgenmaden var ok. Ved ankomst til Lissabon var der hurtig bagageudlevering og ved returrejsen med TAP var bagagedrop meget god selv der var mange mennesker. Fin oplevelse med TAP.

Tak, Michael L