“Uprofessionelt luftselskab”
Anmeldelse af Swiss International Air Lines [SWISS]

Anmeldt 12. november 2023

De smed 2 af vores bagage væk og opdagede kun at den ene dem manglede.
Flyveturen fra Singapore til Zurich var mildest talt forfærdelig. Vi betalte 850 kr ekstra for større sæder og benplads. Men fik de mest snævre sæder muligt. Dog var der rige benplads, så meget man havde fjernet bordet og erstatet det med et lille bord som skulle skydes ud fra armlænet men ikke holdt til vægten fra bakken med mad. Så vi endte med at sætter bakkerne på vores knæ.

Rejsedato: november 2023
    • Sædekomfort
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Indtjekning og boarding
Tak, Morten H

Anmeldt 23. juli 2022

Ville ombooke. Det var ingen problemer sagde swiss, efter 3 uger påstod de lige pludselig, at vi var fløjet. Da det ikke passede, sagde Swiss de ville vende tilbage senest 1. april. Det er 4 mdr siden, og jeg har ikke hørt fra dem. De svarer ikke på emails heller, og jeg nægter at sidde en time i kø for at snakke med et indisk callcenter.

Hele flybranchen er noget møj, de bliver nødt til at lave deres forretningsplan om. i hele branchen.

Rejsedato: marts 2022
1  Tak, joachimj419
Anmeldt 6. august 2020

Mere end 4 måneder efter vores rejse blev aflyst, har vi endnu ikke fået billetterne refunderet. Den eneste mulighed for kontakt med Swisser er at ringe til et call center, hvor de ansatte taler et næsten uforståeligt engelsk og hvor den dårlige forbindelsen ødelægger resten af samtalen.

Rejsedato: april 2020
1  Tak, 536katrinek
Anmeldt 10. marts 2020

Vi fløj til Zürich og derfra til Dubai
Dejlige sæder med god benplads.
Venligt personale

• Underholdning om bord
    • Indtjekning og boarding
Tak, Anntruelsen
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg skulle rejse med SWISS air til Mallorca i april, og det var ret billigt sammenlignet med andre selskaber. Desvære fungere deres booking program ikke, og hvis man insistere på at rejse med swiss, bliver man nødt til at bestille over telefon og det bliver det ikke billigere af. Kort sagt; hvis man finder en billig billet på swiss, kan du ligeså godt tage Sas.

Rejsedato: januar 2020
Tak, 170asgerp