“Snydt for 16.000”
Anmeldelse af Swiss International Air Lines [SWISS]

Anmeldt 23. juli 2022

Ville ombooke. Det var ingen problemer sagde swiss, efter 3 uger påstod de lige pludselig, at vi var fløjet. Da det ikke passede, sagde Swiss de ville vende tilbage senest 1. april. Det er 4 mdr siden, og jeg har ikke hørt fra dem. De svarer ikke på emails heller, og jeg nægter at sidde en time i kø for at snakke med et indisk callcenter.

Hele flybranchen er noget møj, de bliver nødt til at lave deres forretningsplan om. i hele branchen.

Rejsedato: marts 2022
1  Tak, joachimj419

Anmeldt 6. august 2020

Mere end 4 måneder efter vores rejse blev aflyst, har vi endnu ikke fået billetterne refunderet. Den eneste mulighed for kontakt med Swisser er at ringe til et call center, hvor de ansatte taler et næsten uforståeligt engelsk og hvor den dårlige forbindelsen ødelægger resten af samtalen.

Rejsedato: april 2020
    • Værdi for pengene
1  Tak, 536katrinek
Anmeldt 10. marts 2020

Vi fløj til Zürich og derfra til Dubai
Dejlige sæder med god benplads.
Venligt personale

• Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Anntruelsen
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg skulle rejse med SWISS air til Mallorca i april, og det var ret billigt sammenlignet med andre selskaber. Desvære fungere deres booking program ikke, og hvis man insistere på at rejse med swiss, bliver man nødt til at bestille over telefon og det bliver det ikke billigere af. Kort sagt; hvis man finder en billig billet på swiss, kan du ligeså godt tage Sas.

Rejsedato: januar 2020
Tak, 170asgerp
Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

Vi mellemlandede i Zürich ( ville gerne have fløjet direkte ) det gik nemt og hurtigt .
Ingen forsinkelser ,søde og hjælpsomme stewardesser .

Rejsedato: december 2019
2  Tak, mollyCph