“Rejs ikke med Swiss Air via Hamborg og book ikke med Expedia”
Anmeldelse af Swiss International Air Lines [SWISS]

Anmeldt 5. august 2019

Book endelig ikke via Expedia. Der er ingen hjælp at hente da vi mistede vores bagage . Vi fløj med Swiss air fra Grækenland og anmeldte straks ved hjemkomsten at vores bagage ikke var med. Nu 10 dage senere har det stadig ikke været muligt at komme i kontakt med hverken airhandling i Hamborg, Swiss, eller få hjælp ved Expedia. På den hjemmeside, der henvises til står der at vores bagage er fløjet til Sønderborg, men dette er ikke korrekt. Så datagrundlag, overblik, og kundeservice mangler totalt. Alt sommertøj befinder sig naturligvis i kufferten, så vi kan hverken komme til stranden eller bare nyde sommeren. Det er mega frustrerende og afsindigt dårlig service hele vejen rundt. Jeg vil på det kraftigste fraråde både at flyve til Hamborg og benytte Expedia

• Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, 652majbrittg

Anmeldt 5. august 2019

Overskriften siger alt, og nu skal jeg forklare hvorfor det ikke blev til en ren topkarakter :-)

Alt kørte på skinner....reservation af billetter....betaling.....modtagelse af kvitteringer......

I lufthavnen ligeså. Indtjekning osv. og da vi kom ombord på flyet fik vi sørme også udleveret et lille mini flute med ost og dertil valgfri mineralvand/sodavand.

Meget flot, og rigtig lækkert, men...........ved godt det er en meget kort flyvning, men hvis de havde serveret en kop kaffe havde vi været TOP tilfredse.

For vi fik også det "obligatoriske" stykke (lækre) schweizer chokolade, og der manglede altså lige en kop kaffe dertil.

Men det er lille ting i det samlede hele. Vi flyver meget meget gerne med Swiss igen :-)

Rejsedato: august 2019
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, jm67dk
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Vi brugte selskabet både fra Hamburg - Zürich og Zürich - Malaga (plus retur). Intet negativt at sige om de 4 ture. Vi sad alle sammen på sammen række (4 Pers) og der var god forplejning undervejs selv på de korte ture.

Tak, bnolesen
Anmeldt 25. juli 2019

Vi mistede vores ene kuffert på vejen ned til Lissabon, vi mellemlandede i Zürich. Swiss Air kan ikke finde ud af at håndtere bagage overhovedet! Vi holdte 14 dages ferie uden vores ene kuffert og den er stadig ikke kommet hjem til os. Swiss Air vil ikke stå til ansvar for deres egne fejl. Kufferten er fundet, det er blevet bekræftet. Men de ser åbenbart ingen grund til at sende den til os.
På flyveturen hjem, går en af vores andre kufferter i stykker, det vil sige at den får en kæmpe stor bule, som ikke kan rettes ud. Men Swiss Air dækker intet hvis det "bare" er en bule, det skal ens forsikringsselskab gøre. Rejser aldrig med Swiss Air igen, ALDRIG!

2  Tak, AnP123456
Anmeldt 17. juli 2019 fra mobile enheder

God service hele vejen igennem rejsen fra jeg ankom i Kastrup til jeg checket ud i Bangkok👍 alt fra check in skranken til service ombord på flyet gled upåklageligt

• Benplads
Tak, 82madss