“De har en tendens til at overbooke deres fly fra Zürich”
Anmeldelse af Swiss International Air Lines [SWISS]

Anmeldt 24. marts 2019

Sådan set ok, skulle til Nürenberg, via Zürich, Der var overbooket i Zürich og det stor sandsynlighed for, at jeg ville blive smidt af. Jeg tjekkede min bagage ind ind i CPH. og blev lovet at den landede in Nürenberg lufthav. Ja god dav do, den var selvfølgelig ikke med og jeg var rasende, jeg skulle til messe og ville gerne have noget frisk tøj på med lidt mere stil. Den kom dog næste dag efter noget kludder.

Swiss Air er ikke noget særligt i forhold til SAS og andre. De får dog 3 hurtige for at gøre en indstats for at finde min bagage.

Rejsedato: marts 2019
Tak, liselottej3

Anmeldt 14. marts 2019 fra mobile enheder

Pga forretningsrejse købte vi SWISS billetter. Alle fly var forsinkede, flyforholdene var dårlige, slidte sæder og rigtig gamle modeller. Screens som ikke virker og jeg kan blive ved. En rigtig øv oplevelse! Og ja bagagen kom ikke da jeg landede i København.

Rejsedato: marts 2019
2  Tak, Saravmadswn
Anmeldt 25. februar 2019

Det er 1. gang jeg flyver med Swiss. Det var en dejlig oplevelse. Der er rimelig god benplads, servicen er på et højt niveau, der er ordentlig plads til håndbagagen og cateringen var i orden.

Rejsedato: februar 2019
Tak, Birgitte L
Anmeldt 26. januar 2019

Forbindelse via Zurich, men med kort ventetid.
I enhver henseende en god oplevelse. Maden ualmindelig god og elegant serveret.
Meget attraktiv pris, og her er både vintertøj, ski og støvler inkluderet i prisen.
Ualmindelig indbydende lounges.

Rejsedato: februar 2018
Tak, Ejvind Alf J
Anmeldt 17. december 2018

Betalte kr. 100,00 for bedre service om bord, men fik det samme som alm. økonomi, skal også betale kr. 100,00 pr person på retur rejsen

Rejsedato: december 2018
1  Tak, nielspeterjensen