Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Rigtig god oplevelse”
Anmeldelse af South African Airways


Anmeldt for 4. januar 2018

Det blev en rigtig god oplevelse da jeg sammen med familien rejste til Sydafrika. Der var taget hensyn til at "småbørns familien" fik forreste stolerække, så de have lidt ekstra plads at bevæge sig på. Stolene var tilpas støttende til den lange tur. Flymaden var over forventning velsmagende og rigelig.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Jørn Kaae O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (3.104)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

2-6 af 3.104 anmeldelser

Anmeldt for 20. november 2016 fra mobile enheder

Jeg vil gerne takke for en fantastisk oplevelse i Frankfurt lufthavn på vej til Sydafrika d. 31. Marts 2016 og retur i Johannesburg d. 18. April 2016.

Som familie havde vi i 4 måneder set frem til 3 uger familierejse med besøg hos vores venner i Sydafrika. Det var med stor glæde vi satte os til rette i flyveren i København og fløj til Frankfurt. Det var et kapløb med tiden på tværs af denne lufthavn da vi var blevet ca 15 min forsinket fra københavn og med kun normalt knap 1 time i transit skulle der løbes.

Vi kommer ca 25 min før gate skal lukke og konstatere da vi vil tjekke ind at vi skal fremvise Fødselsattest på vores 2 børn der er under 18 år. Vi har været 3 gange tidligere i Sydafrika og har aldrig haft dette med før og var ikke klar over at denne regel var blevet indført i 2015. Helt klart vores fejl at vi ikke havde tjekket dette op.

Men i skranken blev vi mødt af en sød dame som gav os muligheden for at hvis vi kunne få dem på mail inden for 20 min så kunne vi komme med. En af vores naboer endevendte vores hus og desværre kunne vi ikke finde den ene af fødselsattesten.
Så vi kunne ikke komme med som planlagt.

Her giver så den søde dame igen en udsøgt service og fortæller at hvis vi inden kl 17 næste dag kan fremskaffe dokumenterne så kan vi komme med flyveren næste dag.

Vi tager på motel og jeg får planlagt med en ven næste morgen, at han kan tage til vores kirke og få udskrevet en ny og tage til udenrigsministeriet og få de stempler der skal på. Herefter får han skannet dem ind og sender dem på mail til os.

Om eftermiddag møder vi op i lufthavnen og skal tjekke ind, vi er spændte på om vi kan komme med og hvad det koster os for en sådan fejl.

Igen sidder den samme søde dame ved skranken og kalder os over, hun ser vores dokumenter og godkender dem samt hun har allerede ombooket os så vi er sikret plads ombord.
Og det kostede ingenting at vi havde forsinket flyet dagen før fordi vores kufferter skulle af flyet og fordi vi blev ombooket.

Det er service i høj klasse og trods en skæv start på ferien gav det så meget værdi til os som familie - at hele ferien blev en større oplevelse end forventet.

Da vi skal retur d. 18. April 2016 er flyet forsinket i ca 2 timer pga. En mindre teknisk fejl, det kræver at vi skal gå til en anden gate. Vel ankommet til den nye gate, bliver vi mødt af personalet som venligst fortæller os at vi kan gå ned i Restauranten og spise mad på selskabets regning. Det er service og høj standard.

Da vi ankommer til München lufthavn er vores fly til københavn lige afgået - men igen bliver vi mødt af 4 medarbejdere fra Lufthansa som laver ombookning så vi kan komme ombord på et fly med afgang 45 minutter senere.

Det er igen et tegn på høj service og standard ikke kun hos South African Airways men også i Staralliance Gruppen.

Så en stor tak fra en yderst tilfreds kunde for den fantastiske service både ud og hjem.

Og hvis South African Airways ser dette indlæg - vil i så venligst takke personalet i Frankfurt Lufthavn som gjorde så meget for os den aften - hvor vi havde lavet en fejl.

Med venlig hilsen

Familien Gammeltoft Rasmussen
Copenhagen Denmark

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
1  Tak, Kimosan
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 1. november 2016

bestemt ikke smilende stewardesser - maden var ikke interessant og ikke på højde med mange andre flyselskaber - aftensmaden var kylling, som de fleste steder - morgenmaden var yoghurt, lidt frugt, en varm kartoffelting og en pølse.
hjemturen var cirka det samme - dog med meget mere venligt og hjælpsomt personale.
vi havde fire flyvninger - de var alle ramt af forsinkelse - den ene skyldes dog et uvejr, som afstedkom, at vi ikke kom afsted til tiden. vi var en stor familie, og var generelt seated noget spredt.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, poul49
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 25. marts 2016

Flyvning London - Johannesburg. Stewarden ønskede, jeg skulle sidde i en ubekvem stilling fordi passageren foran ønskede og slå sædet tilbage, hvilket var umuligt. Service ombord ok. Flyvning Johannesburg - Victoria Falls service ok.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, GAage
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. juli 2017

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.