“Selv når man er 2 m høj og har lange ben er der plads på economy class”
Anmeldelse af Singapore Airlines

Anmeldt 25. januar 2020

Der var fin plads til min mand, der er høj og har lange ben. Maden er ganske god og der er mange timers underholdning i Kriss World. Det er et rigtig godt flyselskab og skal vi den vej foretrækker vi at flyve med Singapore Airlines.

Tak, lenem433

Anmeldt 10. december 2019

Stadig helt igennem det bedste flyselskab i min optik.
Der er styr på alt og services er altid i top, så bestemt en anbefaling her fra.

Tak, nicolai_hommel
Anmeldt 9. december 2019 fra mobile enheder

God service, fin mad og god benplads.
Som altid en rigtig god oplevelse,at flyve med Singapore Airlines. De har utroligt mange tilbud på musik,spil og film siden.
Altid klar med et smil,og opvartning på alle måder

Tak, 483marianne
Anmeldt 9. december 2019 fra mobile enheder

Flere gange er Singapore Airlines kåret til et af verdens bedste flyselskaber, og de levede overhovedet ikke op til hvad jeg forventede. Der var flere sure personaler, mange madvarer der slap op, det var rigtig koldt og toilettet var i stykker.

1  Tak, 787pernillea
Anmeldt 16. september 2019

Vi havde købt ekstra benplads, som godt nok er noget dyrt på sådan en lang flyvetur. Men til gendgæld var det alle pengene værd. Da vi fløj ud fra København, fik vi Skarø Is. De smagte rigtig godt. Personalet kom flere gange og spurtge om vi ønskede noget at drikke. Inden vi skulle spise, fik vi en brand varm vaskeklud, så vi kunne tørre hænder og ansigt. Men selve maden skildte sig desværre ikke ud fra mange andre fly selskaber. toiletterne var rene også efter 8 timers flyvning. De tømte også skraldespandene for papir flere gange på turen.

Rejsedato: april 2019
Tak, JoanMoeller