“Super flyselskab.”
Anmeldelse af Singapore Airlines

Anmeldt 18. oktober 2017

Et flyselskab man altid er glad for at flyve med.
Fantastisk personale og meget god plads.
Lækkert med deres helt nye fly.
Super godt underholdningsprogram i deres skærme foran dig.
Dog mangler der mulighed for dansk undertekst.
Kan varmt anbefale Singapore Airlines.

Tak, Renethomsen1
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. september 2017

Behagelig indtjekning efter siddepladser, ro og renlighed, service i topklasse. Hmm, flymad kan altid blive bedre.
God plads i sædet, comfort god.
Behageligt ikke at skulle have penge frem hver gang noget skulle indtages.

Tak, Laila R
Anmeldt 31. august 2017

Det er tredie gang vi bruger Singapore Airlines i forbindelse med ture til Australien, og for os har der ikke været tvivl om at det er det bedste flyselskab vi har prøvet, og det at der er direkte forbindelse fra København til Singapore er vi glade for.
Personalet er altid smilende og venligt, flyene er altid velholdte og rene og pæne, og der er rigtig god plads mellem sæderne så man kan strække benene på de lange ture. Maden ombord er i den gode ende hvad angår kvaliteten af flymad, og der er rigeligt med drikkevarer af forskellige arter. For eksempel er de gode til at tilbyde vand eller juice med jævne mellemrum på natflyvninger.På rejser fra Sydney til Singapore har vi to gange fløjet med Airbus A 380, og det er i sig selv en oplevelse. Det skal også nævnes at Singapore Airlines tilbud om stop over ophold i Singapore er et rigtig godt tilbud til prisen. Den måske lidt højere pris på billetterne er givet godt ud.

Tak, Palle K
Anmeldt 31. august 2017

Rejste med et helt nyt fly, masser af plads til benene, jeg er 191 cm høj.god service og mad. I det hele taget en positiv oplevelse

Tak, Erik O
Anmeldt 30. august 2017

Et flyselskab som jeg varmt kan anbefale.
Fantastisk service og smilende personale.
Maden er god af fly mad at være.
God underholdning med egen skærm.

1  Tak, Renethomsen1