“Charter med SAS”
Anmeldelse af SAS

Anmeldt for 12. januar 2018

Skulle med Apollo-rejser til Gran Canaria, og vi fløj med SAS. Ikke noget særligt hverken før under eller efter. Er faktisk ret ligeglad med om man flyver med SAS eller lowbudget flyselskaber. Jeg kan ikke se den store forskel mere. Førhen var der mere forskel. Men tiderne vi fløj på var gode.

Tak, RenefraViborg

Anmeldt for 8. januar 2018

Ve fløj i et af de nyere fly og det var godt. De har lavet mere plads mellem sæder, og da jeg har lange ben er det virkeligt rart. Især i lyset af at andre selskaber laver mindre plads mellem sæderne. Service er i top med gratis the og kaffe.

Tak, Daniel M
Anmeldt for 7. januar 2018

Dagens fly fra København til var helt uden problemer. Afsted til tiden og fremme til tiden. Alle annonceringer startede med Deres majestæt, mine damer og herrer. Så det var nok dagen, hvor en konge eller dronning var med samme fly. Det er jo fint at vide, at SAS duer for dem, når det duer for alle os andre.

1  Tak, kirstenbonnenr
Anmeldt for 7. januar 2018

SAS er et af verdens mest punktlige flyselskaber og det har jeg mærket igennem en årrække. Derudover er SAS's loyalitetsprogram, Eurobonus, også værd at melde sig ind i, der er fine fordele at finde som gør rejserne endnu nemmere.

Tak, Mikkel S
Anmeldt for 4. januar 2018

God tur, fuld booket, Ok service og smil, ok plads samt renlighed.... Gratis kaffe samt serveringer over 3 gange på turen. Kunne godt komme lidt bedre op / give lidt til kaffen - da biletterne just ikke er billige.

Tak, soren C