Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Charter med SAS”
Anmeldelse af SAS


Anmeldt for 12. januar 2018

Skulle med Apollo-rejser til Gran Canaria, og vi fløj med SAS. Ikke noget særligt hverken før under eller efter. Er faktisk ret ligeglad med om man flyver med SAS eller lowbudget flyselskaber. Jeg kan ikke se den store forskel mere. Førhen var der mere forskel. Men tiderne vi fløj på var gode.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, RenefraViborg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (5.630)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

102-106 af 5.630 anmeldelser

Anmeldt for 8. januar 2018

Ve fløj i et af de nyere fly og det var godt. De har lavet mere plads mellem sæder, og da jeg har lange ben er det virkeligt rart. Især i lyset af at andre selskaber laver mindre plads mellem sæderne. Service er i top med gratis the og kaffe.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Daniel M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 7. januar 2018

Dagens fly fra København til var helt uden problemer. Afsted til tiden og fremme til tiden. Alle annonceringer startede med Deres majestæt, mine damer og herrer. Så det var nok dagen, hvor en konge eller dronning var med samme fly. Det er jo fint at vide, at SAS duer for dem, når det duer for alle os andre.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Benplads
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, kirstenbonnenr
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 7. januar 2018

SAS er et af verdens mest punktlige flyselskaber og det har jeg mærket igennem en årrække. Derudover er SAS's loyalitetsprogram, Eurobonus, også værd at melde sig ind i, der er fine fordele at finde som gør rejserne endnu nemmere.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Mikkel S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 4. januar 2018

God tur, fuld booket, Ok service og smil, ok plads samt renlighed.... Gratis kaffe samt serveringer over 3 gange på turen. Kunne godt komme lidt bedre op / give lidt til kaffen - da biletterne just ikke er billige.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, soren C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.